Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu ja rahat

Vierailija
01.10.2022 |

Voi olla ihmisillä tiukkaa jouluna kun nyt jo on!

Yrittäkää osaltanne auttaa jos mahdollista on. Itse perinteisesti kohdistan pienen apuni yksinelävälle/vanhukselle. Diakoniatyön kautta onnistuu tämä.

Mielestäni näitä lapsiperhekeräyksiä on riittävästi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä et päätä muiden hyväntekeväisyyskohteista.

Vierailija
2/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on nykyään vaan kaupallinen juhla, en ymmärrä miksi edes pitäisi viettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsiperheet saa ne ylimääräiset lapsilisät, niin erilaiset hyväntekeväisyysjutut voi tänä vuonna keskittyä esim. yksinasuviin.

Vierailija
4/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin viettää oman joulun. Joulun tunnelmaan ei rahaa tarvitse. Kukin voi miettiä omalla tahollaan kuinka saa joulun sydämeen siihen ei rahaa tarvitse. Pärjään hyvin rahasta ei ole joulu kiinni ja ruoan määrä. En kuitenkaan mälläile rahalla ja ylilyönneillä jouluna. Ostan sen verran jouluruokaa mitä tarvitsen ja herkkuja. Alkoholia en käytä en tupakoi. Uutena vuotena en osta raketteja. Mielestäni turhaa ampua euroja taivaantuuliin. Tietysti jokainen tekee omat ratkaisunsa. Tyytyväinen ja kiitollinen olen siinä että pärjään taloudessa mukavasti.

Vierailija
5/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa kun Eurooppa on sodassa minä en vietä joulua. En aio ostaa ainuttakaan lahjaa ja olen sanonut sukulaisille sekä tuttaville, että en myöskään ota vastaan lahjoja, voivat antaa lahjarahat esim Ukrainaan missä niille on parempaa käyttöä auttamaan hädässä olevia ihmisiä. Jouluruokia ehkä valmistan mutta en valmita osta ja kinkkua ei tänä jouluna osteta.

Vierailija
6/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulu on nykyään vaan kaupallinen juhla, en ymmärrä miksi edes pitäisi viettää.

Joulu on just sellainen kuin sen itsellesi teet. Jos et kestä kaupallista joulua, älä vietä kaupallista joulua.

Vierailija
7/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidamme saada lapsiperheenä taas apua jouluun seurakunnan kautta. Sitä kautta eri yhdistykset on jaellut rahaa, lahjakortteja tai ruokaa. Viime vuonna tuli iso kassillinen kaikkea hyvin säilyvää ruokaa ja 70€ lahjakortti s-markettiin. Sillä sai kivasti ruoat joulupöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi