Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin tänään juhlissa

Vierailija
01.10.2022 |

Joissa kuulin,kun pari kertaa ylipainostani puhuttiin. Toisen kerran "että voisi tuokin laihduttaa"ja toisen kerran sukulaismies sanoi miehelleni ,"että onneksi teidän, kohta aikuinen lapsenne on tullut sinuun ,ettei hänellä ole ylipaino ongelmaa". Teini on siis hoikka, kuten mieskin.Miksi ihminen ei saa olla sellainen kuin on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ylipainoinen kuluttaa paljon terveydenhuoltopalvejujamme ja näin ollen rahojamme.

Vierailija
2/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ylipainoinen kuluttaa paljon terveydenhuoltopalvejujamme ja näin ollen rahojamme.

En ole käynyt lääkärillä vuosiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti juhlissa oli sitten huonotapaisia, ilkeitä ihmisiä.

Vierailija
4/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt lääkärillä vuosiin.

Et vielä, mutta tulevaisuudessa. Eikä sillä ole merkitystä vaikket juuri sinä kävisikään, sillä ylipainoiset tutkitusti kuluttavat terveydenhuoltopalveluja enemmän kuin normaalipainoiset.

Vierailija
5/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin myös tänään juhlissa. Siellä ei kukaan puhunut kenenkään painoista mitään, ihan muita juttuja puhuttiin ja mukavaa oli. Pitäiskö sun vaihtaa juhlia?

Vierailija
6/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin myös tänään juhlissa. Siellä ei kukaan puhunut kenenkään painoista mitään, ihan muita juttuja puhuttiin ja mukavaa oli. Pitäiskö sun vaihtaa juhlia?

Eihän näitä mulle puhuttu. Kuiskuttelivat keskenään ja satuin sen kuulemaan. Olin ainoa ylipainoinen, muut olivat hoikka tai normaalipainoisia.

Vierailija
7/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on tuommosia sukulaisia että painosta puhutaan suoraan tai epäsuorasti. Voi olla niinkin että pöydässä ottavat puheeksi lihomisen ja kertoo sen katsoen laihempaa ei lihonutta että miten teidän kannattaisi pitää painosta huolta ja saattaa itse olla lihonut huomaamatta