Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset halut

Epätoivoinen
01.10.2022 |

Olen tuoreessa etäsuhteessa aivan ihanan miehen kanssa, olen korviani myöten rakastunut häneen. Mutta, olen hyvin seksuaalinen nainen ja mies ei halua niin paljon. Ei jaksa tms selityksiä, vaikka kuinka kiehnäisin ja osoittaisin olevani seksin tarpeessa. Pyydänkin suoraan ja "tyrmäys" tulee. Nämä hetket ovat äärimmäisen noloja minulle. En ole koskaan ennen tavannut miestä, joka ei halua. Meillä kyllä on seksiä mutta tosi vähän. Voi olla useita viikkoja ettemme tapaa ja kun näemme esim. viikonlopun niin rakastelemme vain pari kertaa. Käyn jo kuumana kun näen hänet, mutta hän on hyvin pidättyväinen. Ja hän ei ole edes kovin innokas kiihottamaan minua vaan mieluummin nauttii itse. Kaipaisin suuseksiä myös häneltä, mutta on vaikea sitä pyytää kun pelkään sitä, että mitä jos hän kieltäytyy. Tiedän, että hän haluaa minua, mutta vain kerran tai kaksi riittää hänelle. Hän ei ole oman orgasminsa jälkeen kosketellut minua, vaan seksi loppuu siihen. Läheisyyttä kyllä on. Suukottelua ja halailua, silittelyä. Olen puhunut tästä hänelle ja pyytänyt koskettamaan myös minua. Mitä ihmettä tälläisen miehen kanssa pitää tehdä? En halua, että tämä suhde kaatuu seksin puutteeseen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä sexpon seksuaaliterapiaan ja sen seurauksena avata suhde. Toimii takuuvarmasti.

Vierailija
2/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempata pihalle. Jos miestä ei kiinnosta sinun nautintosi edes suhteen alussa, ei se kiinnosta jatkossakaan. Et ansaitse noin nuivaa ja itsekästä miestä. Vaikuttaa kaappihomolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottele hyvät ehdot joiden puitteissa

mies lupautuu kiihkeämpään , intohimoisempaan ja määrällisesti tyydyttävämpään seksiin, niin voit sitten

vedota siihen mistä sovittiin. Sitten näet

mihin miehestä on

Vierailija
4/4 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa tunteista. Sillä kuulemma seksihalut kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi