Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman asunnon ostaisit

Vierailija
01.10.2022 |

Asunto A:
Rauhallinen asuinalue, olen asunut ennenkin ja tykännyt. Neliöitä juuri sopivasti tarpeisiini, oma parveke. Ei avokeittiötä vaan erillinen keittiö, lattiapinnat jalopuuta koko asunnossa, vanhahko rakennus. Kylpyhuone käyttöikänsä päässä, joten sen joutuu remontoimaan. Ei kuitenkaan kosteutta tms. En joutuisi ottamaan lisärahoitusta remonttiin kuitenkaan.
Lisäplussana se, että on aivan metsän ja kuntolenkkien sekä luonnonsuojelualueen läheisyydessä.

Asunto B:
Kaunis, moderni, sijainti ei ihan täydellinen vaan ison tien varressa. Laminaattilattiat, neliöitä 20 vähemmän kuin talossa A. Ei mitään remontintarvetta. Hyvät kulkuyhteydet.

Järki sanoo B, mutta Ata käytyäni katsomassa tuntui että menin kotiin.

Kumman asunnon ostaisit

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, ainakin jos on putkiremontti tehty.

Vierailija
2/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riippuu myös millainen on taloyhtiö, vastike jne, mutta omaan päätökseen vaikuttaisi paljon millaisessa ympäristössä asunto on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A tietenkin, pitääkö tuota edes miettiä?

Vierailija
4/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Koti on koti! Jos sulla kerran varaa on siihen kylppäriremonttiin ja ei tule liian kalliiksi, eikä joudu liian tiukille.

Näin mä valitsisin.

Vierailija
5/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny sanoi, että fiilis kodista. A

Vierailija
6/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu, onko auto ja mihin pitäisi päästä liikkumaan esim työn takia. Hyvät kulkuyhteydet vs. surkea kulkuyhteydet on ainakin mulle olleet ykkösenä, koska asuntovaihtoehtoja on yleensä useampi kuin kaksi ääripäätä.

Vierailija
7/7 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ratkaisee. Nyt ei kannatta ostaa yhtään asuntoa vaan antaa hintojen korjata järjelliselle tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi