Krapulan korjaaminen kaljalla on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin korjaaminen pieremällä
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan kärsi krapulasta. Vaihda päihde vähemmän haitalliseen. Euroopassa alkaa kohta laillistamisbuumi niin sanot vain aloittaneesi sallimisen itsellesi jo nyt. Pahimmassa tapauksessa saat sakot ja vapautuksen töistä. Eikö tuon voi nähdä mahdollisuutena? Aika moni on ihan kysynyt työhönsä ja siihen mitä palkasta jää käteen.
Kannabis tuhoaa aivot ihan samalla lailla jos sitä päivittäin käyttää.
Kannabiksella on omat haittansa mutta ei se kuitenkaan aivoja tuhoa.
Onko tämä joku kakaroiden kokoontumisajot?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa korjailla se ennemmin Diapamilla.
Mulla on femman pameja ja olutta. Loistava yhdistelmä, ei ole paha olo enää ei 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan kärsi krapulasta. Vaihda päihde vähemmän haitalliseen. Euroopassa alkaa kohta laillistamisbuumi niin sanot vain aloittaneesi sallimisen itsellesi jo nyt. Pahimmassa tapauksessa saat sakot ja vapautuksen töistä. Eikö tuon voi nähdä mahdollisuutena? Aika moni on ihan kysynyt työhönsä ja siihen mitä palkasta jää käteen.
Kannabis tuhoaa aivot ihan samalla lailla jos sitä päivittäin käyttää.
Höpö höpö. Siellä taas joku lähiömutsi koittaa päteä kun kerran teininä maistoi jointista kaksi hatsia.
Mä oon juonut tänään 11 kaljaa eikä haittaa yhtään. Oli krapula, tänään pikku päissäni, ei mitään krapulaa tiedossa huomenna, kun join nuo koko päivän mittaan. Pienet paukut vielä, kohta nukkumaan, ja huomenna kuitenkin ihan freesi olo.
Voi niitä onnellisia, jotka saa krapulan pois parilla oluella. Itse saan sen päässä olevan jysärin pois, jos juon noin kymmenen, tai mielummin puoli litraa viinaa lantrattuna johonkin limukkaan tai täysmehuun. Minulla ei toisena päivänä edes tule nousuhumalaa. Kun juo tarpeeksi, niin tulee sellainen pöhnä, että jysäri on kaikonnut, mutta olo on käytännössä selvä. Viime juhannuksena lopetin toisen päivän juomisen siinä vaiheessa, kun oli mennyt 0,5l Suomi viinaa ja seitsemän tölkkiä nelosolutta, eikä minulla ollut yhtään humalafiilistä, vaan vain se tasainen selväpäinen pöhnä. Ajattelin, että turhaa rääkätä elimistöä, kun ei tästä enää mitään irti saa.
Krapulapäivä on joka tapauksessa menetetty. Mitä sitten jos juo sen aikana muutaman oluen. Seuraavna yönö nukkuu loput pois.