Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaste koiranomistajille: kerran viikossa koira saa päättää lenkin pituuden

Vierailija
01.10.2022 |

https://www.iltalehti.fi/iltv-lukijan-videot/a/6f11d48e-d6fa-4274-b9e4-…

Edellisten koirien kanssa kävelin yli 20 km joka päivä. Nykyinen koirani ei jaksanut olla edes vaelluksella mukana. Sitä ei ole koskaan pitkät lenkit kiinnostaneet.

Olisi hienoa, että vähintään kerran viikossa koiran annettaisiin päättää lenkin pituus, oli se sitten 2 tai 20 kilometriä. Hauska video muutenkin :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira saa joka päivä päättää lenkin pituuden.

Vierailija
2/8 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole töissä? Vai voitko itse päättää työajat? Kuinka pitkiä lenkkejä koirasi yleensä tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole töissä? Vai voitko itse päättää työajat? Kuinka pitkiä lenkkejä koirasi yleensä tekee?

Tietysti olen töissä, ja ihan on työajatkin. Vaihtelee.

Vierailija
4/8 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut tuota. Koira käveli koko matkan sille asuinalueelle, missä asuttiin ennen, ja kierteli siellä kaikki vanhat lenkkireitit. Ei ilmeisesti tykännyt kun muutettiin pois sieltä :D

Vierailija
5/8 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei menis edes ulos jos ei pakottaisi, sen verran ikää löytyy...

Vierailija
6/8 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneiden koirien kanssa sai kävellä loputtomasti. Kerran oltiin vaeltamassa, kaksi yötä ja kolme päivää. Kissoja oli melkein 80 ja siinä vaiheessa huomasi ettei jalka enää noussut kunnolla. Jäätiin sitten vielä yhdeksi yöksi ja seuraavana aamuna vikat 3 km :)

Vierailija
7/8 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneiden koirien kanssa sai kävellä loputtomasti. Kerran oltiin vaeltamassa, kaksi yötä ja kolme päivää. Kissoja oli melkein 80 ja siinä vaiheessa huomasi ettei jalka enää noussut kunnolla. Jäätiin sitten vielä yhdeksi yöksi ja seuraavana aamuna vikat 3 km :)

Melkoinen lauma kissoja.

Vierailija
8/8 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira haluais käydä kaikkien pihoilla, ei ehkä olis ihan luvallista pomppia naapureiden kasvimailla ja kukkapenkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi