Haaste koiranomistajille: kerran viikossa koira saa päättää lenkin pituuden
https://www.iltalehti.fi/iltv-lukijan-videot/a/6f11d48e-d6fa-4274-b9e4-…
Edellisten koirien kanssa kävelin yli 20 km joka päivä. Nykyinen koirani ei jaksanut olla edes vaelluksella mukana. Sitä ei ole koskaan pitkät lenkit kiinnostaneet.
Olisi hienoa, että vähintään kerran viikossa koiran annettaisiin päättää lenkin pituus, oli se sitten 2 tai 20 kilometriä. Hauska video muutenkin :)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mun koira saa joka päivä päättää lenkin pituuden.
Etkö ole töissä? Vai voitko itse päättää työajat? Kuinka pitkiä lenkkejä koirasi yleensä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole töissä? Vai voitko itse päättää työajat? Kuinka pitkiä lenkkejä koirasi yleensä tekee?
Tietysti olen töissä, ja ihan on työajatkin. Vaihtelee.
Olen kokeillut tuota. Koira käveli koko matkan sille asuinalueelle, missä asuttiin ennen, ja kierteli siellä kaikki vanhat lenkkireitit. Ei ilmeisesti tykännyt kun muutettiin pois sieltä :D
Tuo ei menis edes ulos jos ei pakottaisi, sen verran ikää löytyy...
Edesmenneiden koirien kanssa sai kävellä loputtomasti. Kerran oltiin vaeltamassa, kaksi yötä ja kolme päivää. Kissoja oli melkein 80 ja siinä vaiheessa huomasi ettei jalka enää noussut kunnolla. Jäätiin sitten vielä yhdeksi yöksi ja seuraavana aamuna vikat 3 km :)
Vierailija kirjoitti:
Edesmenneiden koirien kanssa sai kävellä loputtomasti. Kerran oltiin vaeltamassa, kaksi yötä ja kolme päivää. Kissoja oli melkein 80 ja siinä vaiheessa huomasi ettei jalka enää noussut kunnolla. Jäätiin sitten vielä yhdeksi yöksi ja seuraavana aamuna vikat 3 km :)
Melkoinen lauma kissoja.
Mun koira haluais käydä kaikkien pihoilla, ei ehkä olis ihan luvallista pomppia naapureiden kasvimailla ja kukkapenkeissä.