Mistä verkkokaupasta tilasit viimeksi jotain? Saa kertoa mitä tilasi jos haluaa :) Ja käytätkö paljon verkkokauppoja?
Minä tilasin Adlibrikseltä uusimman Harry Potter kuvitetun pukinkonttiin ja sitten siihen lisäksi vähän lankoja että tulee ilmaiset postikulut. Teen yleensä aina vastaavasti.
Ja tilailen nykyään tosi usein netistä, lasku Klarnalle tai luottokortille niin ei ole tullut mitään palautusvaikeuksia vielä. Vaikka asuu melko lähellä yhtä suurinta kauppakeskusta niin ei sitä vaan jaksa lähteä sinne huvikseen pyörimään.
Ja nettihinnat usein on halvemmat kun vertailee. Myymälöistä aina löydäkään juuri sitä mitä olisi vailla.
Kommentit (22)
https://www.finlayson.fi/products/sadussa-poytaliina-1
Tilaan netistä vain pari kertaa vuodessa jotain. En hirveämmin shoppaile muutenkaan.
Postikortteja taisin viimeksi tilata. Postimerkit tilaan myös netistä.
En käytä verkko kauppoja. Käytän liikkeitä joihin itse menen ja omin silmin näen tuoteen kuin tuotteen ostaessa.
Käytin ennen paljon, mutta sitten jouduin ulosottoon ostoaddition vuoksi, niin nykyään käytän enää harvoin.
Eilen ostin aboutyou:sta pipon ja kaulahuivin. Yleensäkin tykkään enemmän netin kautta ostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
En käytä verkko kauppoja. Käytän liikkeitä joihin itse menen ja omin silmin näen tuoteen kuin tuotteen ostaessa.
Harvoin vaan tarvitsemiaan tuotteita löytyy suoraan liikkeestä. Nytkin olen googlaillut joogapyörää enkä kyllä sellaista saa mistään niin että omin silmin näen tuotteen vaan netistä on tilattava. Budjet Sportin sivuilla ei ilmoitettu edes tuotteen kokoa! Eli ei, en tilaa sieltä.
Tilasin virolaisesta iPartsista uuden pesuripumpun ym. Bemariin. Mielestäni edullisin balttien autotarvikekaupoista.
Kattilasarjan Hobby Hallista. Ostan melkein kaiken netistä, ainoastaan ruuan ja päivittäistavarat haen marketeista.
Mä käytän pelkästään verkkokauppaa, viimeksi tilasin ruoat ja käyttötavarat prismasta.
Tilasin Zalandolta ja Nansolta t-paitoja tyttärelle kesällä, kun teinin mukaan netistä kuulemma saa parhaiten vaatteita ja hänellä ei ole luottokorttia. Hyväksytin tilauksen teinillä. Lopputulos yksi paita neljästä kelpasi. En lähtenyt palautusrumbaan. Nyt pilaisi tilata uusi reppu netistä. Ehdotuksia kuinka monta reppua tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Zalandolta ja Nansolta t-paitoja tyttärelle kesällä, kun teinin mukaan netistä kuulemma saa parhaiten vaatteita ja hänellä ei ole luottokorttia. Hyväksytin tilauksen teinillä. Lopputulos yksi paita neljästä kelpasi. En lähtenyt palautusrumbaan. Nyt pilaisi tilata uusi reppu netistä. Ehdotuksia kuinka monta reppua tilaan.
Zalandolta saa kyllä täysi-ikäinen laskullekin ja palautus on helppoa kun ei tarvitse maksaa kuin sen tuotteen minkä pitää.
Verkkokaupasta tietokonejuttuja, eli prossun vesijäähyyn uudet tuulettimet. Vanhat olivat turhan äänekkäät ja toinen tuulettimista oli jo "rikki" (lue: raksutti, laakerit mäsänä?). Melkein samalla rahalla olisin saanut jo uuden vesjäähyn, oli sen verran kalliit nuo uudet tuulettimet. Mutta on kyllä hiljaiset, kuulen jopa omat ajatukseni. Nyt kun lätkäsee pelit pyörimään ni ei tunnu siltä kuin istuis lentokoneen vieressä.
Ostin Alpalta villatakin, joka on uskomattoman ihana päällä. Ja nyt pitäisi tilata lisää piilolinssejä.
Vaatteita tulee ostettua harvemmin netistä, koska haluan sovittaa.
Tilasin zalandolta hupparin, ja ostan aivan liikaa kaikkee verkkokaupoista, se paha siinä että harvoin edes palautan vaatteita, vaikka ne ei sopiskaan, kaappiin ne sitte jää käyttämättömänä
kivuton. fi
Tilasin tarvikkeita koiralle, jota olemme juuri matkalla hakemaan.
Eleven.fi Misshan meikkivoiteen, tuli vihdoin varastoon. Melkein kaiken tarvitsemani tilaan nettikaupoista.