Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä mielestänne tarkoittaa?! jatkaisitteko suhdetta?

Vierailija
30.09.2022 |

Olen ollut parisuhteessa viiden vuoden aija miehen kanssa ja meillä on ollut muutamia sellaisia tilanteita että ollaan mietitty eroa ja näissä tilanteissa mies on sanonut että voidaan jatkaa jos MINÄ haluan niin.

Ja koska olen halunnut, niin emme ole eronneet, mutta tuosta tulee vähän semmoinen tunne ettei se toinen niin välittäisi siitä vaikka erottaisiinkin...tulkitsenko asian ihan väärin? vai voisiko se merkitä jotain muutakin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella kiitollinen jos joku voisi jaka asialliseseti ajatuksiaan tästä aiheesta.

-ap

Vierailija
2/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi päätyi silloin siihen eroharkintaan ja miksi. Jonka jälkeen mies sanoi noin. Tarvitaanko pariterapeuttia tulkitsemaan miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille miehille riittää, että on joku. Harva rakastuu oikeasti.

Vierailija
4/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole viidessä yhteisessä vuodessa mitään oppinut.

Vierailija
5/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ilmeisesti kauheasti keskustele. Onko kyseessä edes rakkaussuhde, jonka ajatus on edetä vai muutenko vain hengailette yhdessä?

Vierailija
6/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että haluat varmistaa, että mies todella pitää sinusta. Hän ilmaisee näin olevan vastakysymyksellään, jonka kuittaat myönteisellä vastauksella. Mies haluaa suhteen jatkuvan, vaikka ei sitä selvästi aina ilmaisekaan. Näin ymmärtäisin. 

Vierailija
7/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi päätyi silloin siihen eroharkintaan ja miksi. Jonka jälkeen mies sanoi noin. Tarvitaanko pariterapeuttia tulkitsemaan miestä?

Se oli yhteistä pohdintaa minkä yhteydessä sanoi tuon. mutta varmaankin olin itse ottanut eron ensiksi esiin.

-ap

Vierailija
8/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ilmeisesti kauheasti keskustele. Onko kyseessä edes rakkaussuhde, jonka ajatus on edetä vai muutenko vain hengailette yhdessä?

Keskustellaan kyllä, mutta aina sitä ei osaa kysyä tai esittää asioita oikein tilanteissa, eikä myöhemmin sitten enää jostain syystä osaa ottaa asiaa puheeksi.

-ap

Vierailija
9/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli yhteistä pohdintaa minkä yhteydessä sanoi tuon. mutta varmaankin olin itse ottanut eron ensiksi esiin.

-ap

Varmaankin sinä olet ottanut? Etkö sinä tiedä mitä sinä puhut? Nyt ensiksi sitten mietit ihan itseksesi, että mitä sinä siitä suusta päästät ja sen jälkeen alat keskustelemaan miehen kanssa, että mitä mieltä hän on suhteesta ja pidät pääsi kiinni sillä aikaa kun hän kertoo. Et keskeytä, et ala puolustelemaan itseäsi, olet hiljaa ja annat toisen puhua.

Nyt kuulostaa siltä, että mies ei saa teidän suhteessanne vuoroa sanoa mitä haluaa. Sinä suuna päänä paapatat menemään. Muka kuuntelet miestä, mutta et anna hänen puhua loppuun.

Vierailija
10/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap jo rölli ko nukkumaan ja ota ne iltalääkkeetki

Vierailija
11/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu luonteesta ja sinun pitäisi noin pitkän suhteen puitteissa päättelemään se itse. Pelkästään pessimistinen luonne voi sysätä vastuun jatkosta sinulle ilman, että siinä on takana suurempia taka-ajatuksia.

Vierailija
12/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu luonteesta ja sinun pitäisi noin pitkän suhteen puitteissa päättelemään se itse. Pelkästään pessimistinen luonne voi sysätä vastuun jatkosta sinulle ilman, että siinä on takana suurempia taka-ajatuksia.

Mitä ne suuremmat taka-ajatukset sitten voisivat olla?!?

Vierailija
13/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
14/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei päätä parisuhteen asioista. Ei sen kummempaa.

Vierailija
15/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa ehkä noin osoittaa että päätös on sinun ja että hänellä ei ole mitään pakkoa pysyä yhdessä jos sinulla ei ole siihen halua?

Vierailija
16/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan miettisi asiaa enkä vetäisi mitään johtopäätöksiä tuollaisesta. Kuitenkin erosta puhuminen lämpimikseen on huono tapa hoitaa suhdetta.

Vierailija
17/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua erota, mutta koska yhdessä ei voida olla, jos edes toinen haluaa erota, niin sitten päätösvalta on tavallaan sinulla, AP.

Vierailija
18/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne suuremmat taka-ajatukset sitten voisivat olla?!?

Niitä mitä ap vatvoo eli miehelle on hälläväli ja sysää vastuun suhteesta hänelle. Jos ei viidessä vuodessa opi tuota vertaa ihmistä tuntemaan, ennuste suhteelle on surkea miten päin tahansa.

Vierailija
19/19 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa täällä ylimielisiä ja ilkeitä kommentteja, Tosi kivoja ja avuliaita olette kyllä.

En tunne ap miestäsi, niin vähän hankalaa sanoa mitä hän mahtaa tarkoittaa tuolla.