Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkakiusaaminen

Vierailija
30.09.2022 |

Olen työyhteisössä ei pidetty henkilö, jonka kanssa ei haluta tehdä töitä ja jonka työn tekemisen edellytyksiä vaikeutetaan. Sanani ei paina mitään, eikä minulle osoiteta niitä resursseja, joita työssä tarvitaan ja jotka muille ohjataan itsestäänselvästi.
Olen jonkinnäköinen musta lammas. Olen pohtinut omaa roolia tässä kaikessa terapiassa. Masennuin pari vuotta sitten ja paloin työssäni loppuun. Terapeutin mukaan en ole itse aiheuttanut hylkimistä. Minulla ei ole aiempaa kokemusta kiusatuksi tulemisesta, mutta viimeiset kolme vuotta ovat olleet helvetilliset.
Työviikko huipentuu itkuun ja migreeniin.
Muita vastaavassa tilanteessa olevia? Kuinka jaksatte jatkaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä välität mitä joku susta ajattelee?

Vierailija
2/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vielä siellä töissä? Lähde rakas ihminen muualle. Tuo ei ole ainoa työpaikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olut sama asema,mutta vain matalan kynnyksen kerhossa. Selvisin sitä kun lopetin siellä käynnin.

Vierailija
4/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä välität mitä joku susta ajattelee?

Luitko aloituksen? Ap n työn tekemistä VAIKEUTETAAN tahallaan. Eli ei kyse ole mistään toisten mielipiteen painoarvosta vaan kiusaamisesta.

Vierailija
5/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajalla on varsin vapaat kädet Suomessa.

Vierailija
6/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palkanmaksajan pitäisi olla kiinnostunut tällaisista asioista. Nuohan eivät palkkoja maksa, joten heidän mielipiteillä ei ole väliä.

Vierailija
7/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus ollut vastaavassa tilanteessa. Kasvatin paksun nahkan ja aloin vittuilemaan kaikille takaisin, sillein ovelasti. En tosiaankaan kaivannut heidän seuraa vaan tein töitä mieluiten yksin. En osallistunut ikinä mihinkään yhteiseen. Enkä antanut rahaa lahjakassaan. Tein selväksi, ettei minua kiinnosta paskaakaan, eikä tunnu missään.

Vierailija
8/9 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois heti, elämäsi on tärkeämpi kuin työpaikkasi. Seuraava paikka voi olla aivan erilainen. Tee se heti.

Vierailija
9/9 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt, miksi sinusta ei pidetä työpaikalla. Jokin syyhän siihen täytyy olla. Ehkä vain kuvittelet, että sinua hyljeksitään. Voi olla, että et selviydy töistäsi kuten muut, tunnet siitä syyllisyyttä ja projisoit sen työtovereihisi. Olen itse huomannut työpaikalla, että henkilöt, joilla on puutteita työtaidoissa, itseohjautuvuudessa ja töiden priorisoinnissa, kokevat itsensä kiusatuiksi. Kiusaamisesta ei kuitenkaan ole kysymys. Jos työkaverit toistuvasti joutuvat paikkaamaan aina saman henkilön töitä, tuntuu se väkisinkin työilmapiirissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme