Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet pyytänyt ja saanut palkankorotusta

Vierailija
30.09.2022 |

Puhutaan palkankorotuksista. Paljonko olet pyytänyt ja millä perusteilla, entä paljonko sait? Kertokaa saatu summa euroissa ja prosenteissa.

Itse olen saanu kerran 700 euroa, joka oli 20%. Syynä työtehtävien lisääntyminen vaativampiin tehtäviin. En pyytänyt itse korotusta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea pyyttä palkan korotusta ja saada sitä.Kun ei ole edes duunia.

Vierailija
2/11 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi perusteeksi sanoin että kun tuntuu että pitäis enempi saada.

Toimari haki mut lentokentältä, käytiin lounaalla, ja hän pisti 500€/kk (10%) lisää.

Sen jälkeen en ole korotuksia pyytänyt, vaan ne ovat tulleet bonus järjestelmän mukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin pyysin ja sain.

Vierailija
4/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnia pyysin inflaation ja töiden vaativuuden takia, sain 500 euroa.

Vierailija
5/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000€ pyysin ja sain 1700€.

Vierailija
6/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä pyysin 1700 ja sain

Vierailija
7/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3500€ pyysin, mutta en saanut mitään muuta kuin potkut.

Vierailija
8/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh heh. Olen sairaanhoitaja. Ei varmaan tarvitse erikseen sanoa että meidän alalla ei pyydellä mitään palkankorotuksia yleensäkään. Jos jotain ikinä milloinkaan halutaan saada, on se revittävä väkisin uhkailemalla (ja myös toteuttamalla ne uhkaukset tarvittaessa).

Vierailija
9/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yleensä saanut korotuksia muuten kuin vaihtamalla työpaikkaa. En ole kyllä pahemmin kysellytkään. "Shoppailu" on helpompaa kuin kinuta rahaa ja sitten miettiä päänsä puhki, mikä minussa on vikana kun en saa - enkö osaa pyytää "oikein".

Kerran olin ollut 6 kk määräaikaisena 2500 € kk, ja kun minut vakinaistettiin, tuli elämäni ainut luonnollinen hetki keskustella uudesta palkasta. Pyysin "rohkeasti" 3200 €, olenhan koulutukseltani insinööri ja työ oli itsenäistä. Työnantajan mielestä minulla ei kuitenkaan ollut "tarpeeksi näyttöjä", mitä lie. Sain 2700 €.

Olisi aika mukavaa jos omiin ansioihin voisi vaikuttaa edes tekemällä ylityötä. Kun sitä "ylityötä" joka tapauksessa on. Mutta siitä ei makseta mitään rahassa!

Vierailija
10/11 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin 150 euroa, en saanut. Vähän myöhemmin sain sitten 30 euron korotuksen, kun kaikki muutkin saivat. Taisi olla joku 1,5 % yleiskorotus tms. kaikille. Palkka oli silloin 2700 euroa. Menin sitten toiselle työnantajalle ja sain samantien 1500 euroa enemmän eikä tarvinnut edes yhtään vääntää asiasta :D

Vierailija
11/11 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiskorotus on vai tullut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi