Syöttekö laivalla ollessanne A la carte ravintolassa vai Buffetissa?
Kommentit (12)
Buffet jotenkin kuuluu asiaan kun ei kovin usein käy laivalla.
Bon Vivantissa.
Tallinnan laivoilla vasta Tallinnassa.
Buffetissa. Se on se juttu mitä saa vain laivalta ja kuuluu vain laivakokemukseen, kun taas à la cartea saa kaikkialta.
Buffassa. Sieltä saa mitä haluaa, sen verran kuin haluaa ja aika paljon kaikkea muutakin, myös jälkiruokaa. En ole mikään a la Carte -hienostelija, vaan pidän kotoisasta syömisestä. Lasten kanssa buffa on myös aina helpompi. Viinejä en juo.
Buffetissa. Syön niin, että tippaakaan ei enää mahdu.
Sekä että. Yllätyin viimeksi, että laivan a la carte oli oikeasti ihan tasokas ja hintansa väärti. Buffet nyt on buffet, mutta lasten kanssa tai silloin tällöin ihan hauska kokemus. :)
Tukholman reissulla, meno matkalla a la carte, paluumatkalla buffetti. Oltiin koko päivä kävelty Tukholmassa (laiva-aamiaisen voimalla) ja takaisin laivaan tullessa oli sudennälkä. Ihanaa oli päästä buffettiin syömään.
Ruokakoomassa nukahdettiin aikaisin ja herättiin vasta, kun laiva kolahti stadissa laituriin.
Riippuu matkan pituudesta. Toisaalta buffetissa en ole syönyt vuosiin. Viimeksi ehkä aamiaisen Tallinnan-laivalla 2014.
Buffet. Olen opetellut syömään sen verran, että voi kokeilla eri juttuja, mutta sen verran vain, että tuntuu vielä jälkikäteenkin hyvältä idealta syödä buffetissa.
Yleensä me lähdetään iltalaivalla, niin syömme jo maissa. Päivälaivalla tykkään itse eniten buffasta, koska mulle lihapullat muusilla on olennainen osa risteilyä. :D
Yleensä buffetissa, se on olennainen osa risteilykokemusta. 🤣