Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva uupumus ja saamattomuus

Uupuneena
30.09.2022 |

Heippa!
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia millä tavoin olette tuoneet julki työpaikalla uupumustanne? Oletteko kohdanneet vähättelyä?
Olen vuoden työskennellyt nykyisessä työpaikassa ja tänä vuonna sairastanut todella paljon ja pitkiäkin aikoja. Kesäloma meni myös sairastaessa 95prosenttisesti. Toki joku viisas ihminen olisi saikuttanut ja näin loma olisi siirtynyt.
Saikuttaminen ahdistaa (koska sairastelua on ollut PALJON) ja ruoskin itseäni tekemään myös kipeänä töitä/ lapsen sairastaessa. Työnlaatu kärsii, aloittaminen on vaikeaa ja motivaatio on usein nollissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästikin nainen

Vierailija
2/8 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siirtynyt työkyvyttömyyseläkkeelle jo vuosia sitten. Mulla on krooninen väsymysoireyhtymä, jolloin normaalin arjen ylläpitäminen saa mut uupumaan, nostaa kuumetta ja laukaisee infektioita. Diagnoosia ei ole, mutta sain tk-ekäkkeen toisella diagnoosilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi, koska miehet olisi sohvan pohjalla viikkotolkulla potemassa miesflunssaa.

Vierailija
4/8 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon siirtynyt työkyvyttömyyseläkkeelle jo vuosia sitten. Mulla on krooninen väsymysoireyhtymä, jolloin normaalin arjen ylläpitäminen saa mut uupumaan, nostaa kuumetta ja laukaisee infektioita. Diagnoosia ei ole, mutta sain tk-ekäkkeen toisella diagnoosilla.

Mielenkiintoista, koska itselläni on ollut myös kuumeilua viikoittain kesän jälkeen. Täytyy tutustua aiheeseen lisää.

Vierailija
5/8 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei tarvitse jaksaa.

Vierailija
6/8 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lekuri pisti samantien 6kk saikkua ja sano että tuu sitte uudestaan,laitetaan lisää jos tarvii.

Sekä reseptin masennuslääkkeisiin.

Kerroin että väsyttää ja miten oon nukkunu viimevuodet yms.

Vierailija
7/8 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käynyt labroissa? voisiko taustalla olla joatin fyysistä kuten vaikka anemia?

Vierailija
8/8 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko käynyt labroissa? voisiko taustalla olla joatin fyysistä kuten vaikka anemia?

Tulehdusarvot, pika crp ym. otettu kun kuumetila ollut päällä kolmatta kertaa 1.5viikon sisään. + Ensi viikolla otetaan lisää labroja.

En usko anemiaan, koska lihansyöjä. Vuosi sitten d-vitamiinin arvot olivat olemattomat, mutta käytössä multivitamiinit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi