Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen kuullemma katoaa jos hän ei tee somepäivitystä muutamaan kuukauteen

Vierailija
29.09.2022 |

Mihin katosi suosikkijuontaja Elina Kottonen? Kuukausia edellisestä somekuvasta. Voitte käydä lukemassa seiskasta. Onko sinun mielestä ihminen kadonnut, jos ei päivitä somea, itse en ole päivittänyt moneen vuoteen. Minusta nykyajan somekyttäys on mielisairas ilmiö ja ihmisten pitäisi keskittyä oikeaan elämään, niinkuin Elina. Tervepäisen ihmisen merkki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole päivittänyt koskaan somea mutta en ole kadonnut mihinkään. Elossa olen ja vahvasti.

Vierailija
2/4 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole päivittänyt koskaan somea mutta en ole kadonnut mihinkään. Elossa olen ja vahvasti.

Ajatella, ilman somepäivitystä ihminen voi olla elossa, kreisiä joiden mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken lopetin twittertilini. Heti alkoi päänsärky helpottamaan. Eniten siinä rasitti jonkinlainen velvollisuus tykätä vastavuoroisesti toisten päivityksistä tai lisäämistään kuvista vaikkei niistä oikeasti tykkäisikään. Aikaa vievää, silmiä rasittavaa. 

Vierailija
4/4 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vähemmän somettavat ihmiset elävät enemmän kuin jatkuvasti somettavat. Somettajat katoavat netin syövereihin ja pahimmat näpräävät kännykkää jatkuvasti (ollessaan kaverin kanssa, elokuvissa, saunassakin) kuin peläten omaa katoamistaan.

Ehkä someriippuvaiset ovat niitä, jotka ovat kadonneet elämästä?