Harmi kun toi IL:n juttu ministereistä joilla on avioehto ei oo kaikille luettavana
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä?
Kiinnostaa vain.
Onhan se melkein kaikilla nykyään. Mulla ja miehelläni ei sitä ole.
Ap. Ei kuulu mulle eikä sulle hedä avioehtonsa.
Ylilaudalle seikkailemaan, siellä on ohjeet
Vierailija kirjoitti:
Onhan se melkein kaikilla nykyään. Mulla ja miehelläni ei sitä ole.
No, se vähän riippuu tilanteesta. Jos sitä on vaimonsa kanssa tavannut opiskeluaikana köyhänä kuin kirkonrotta se neljännesvuosisata sitten, niin ei siinä avioehdossa oikein mitään järkeä ole missään vaiheessa ole ollut. Yhdessä se kaikki on oikeasti rakennettu, mitä on.
Ihan eri asia, jos olisin nyt menossa uudemman tuttavuuden kanssa naimisiin, ilman muuta tulisi ehto.
Aivan yks lysti. Heidän yksityisasia.
Niinistöllä on avioehto, muista on tiedä.
Avioehto voi olla järkevä jos on huomattava varallisuusero.
Nykyään avioliitossa ei kuulu luottaa kumppaniinsa mutta eritteet jaetaan ahkeraan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään avioliitossa ei kuulu luottaa kumppaniinsa mutta eritteet jaetaan ahkeraan.
Paljon on rumia eroja. Siksi on hyvä olla avioehto. Pysyy edes rahat järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon on rumia eroja. Siksi on hyvä olla avioehto. Pysyy edes rahat järjestyksessä.
Kannattaa myös hommata erilliset talot koska ei sitä tiedä mitä puoliso tekee. Luottaa ei voi...
Kaikilla heillä ei myöskään ole sun ja mun lapsia. Se vaikuttaa oleellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin se ykkös asia.
Huvittavaa kuinka moni tuomitsee avioehdon, joka kuitenkin suojaa vain erossa. Avioliitossa ollessa suurin osa kuitenkin pitää tiukasti omat rahat ja hyvä ettei ole omat hyllyt jääkaapissa. Eikö juuri silloin kaikki pidä olla yhteistä kun ollaan sovussa avioliitossa eikä silloin kun on eroamassa?
Miks ihmeessä?