Onko mussa jotain vikaa kun kukaan mies ei halua mun kaa naimisiin
?????
Tää mun nykyinenkin miehenpuoli häipy kun otin asian esille!!!
Kyl nyt ottaa pattiin!!!
Kommentit (17)
Ei ole vikaa. Jos sulla ollut vääriä miehiä tai pakenevia. Haluatko liittoon valtion tai kirkon kautta, vai ilman niitä.
Oot ruma läski haiset? Muuten vaan idari?
Sama juttu täällä. Ei mies halua naimisiin. Yhdessä ollaan oltu kymmeniä vuosia, mutta naimisiin ei halua.
Vaihda Farmers Only sivustolle. Panosta ilmoitukseen eli kirjoita kuka oot, ootko sub vai dom, toiveista, koulutus. Ilmaise suoraan olevasi valmis perheellistymään ja avioitumaan. Viestitelijöistä heitä roskiin empijät.
Ohjaa Skypeen ainoastaan vakavasti otettavat.
Profiilikuvan olisi suotavaa olla mekko+frödinge kakku. Älä spämmää kuvia, lisää muutama hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä. Ei mies halua naimisiin. Yhdessä ollaan oltu kymmeniä vuosia, mutta naimisiin ei halua.
Jos itse haluat naimisiin niin miksi suostut olemaan kymmeniä vuosia miehen kanssa joka ei halua?
No tarviiko sitä naimisiin mennä ja on hyvä katsoa sen ensi vaiheen yli viittiikö jatkaa mennä loppuun asti
Edellinen mies sanoi että jättää mut sen takia kun pieren koko ajan. Se sanoi et sitä ällöttää jatkuva kova rutina ja hirveä löyhkä, joka polttelee nenää todella pahasti. Oon tosi loukkaantunut. Kyseessähän on täysin normaali kehon toiminto.
Ap
Jospa luopuisit siitä naimisiin menon pakkomielteestäsi, omista vaatimuksistasi kokonaan ja opettelet tekemään kompromisseja, myönnytyksiä ensin, sillä parisuhteessa se taito on kaikkein tärkein.
En ihmettele jos kaikki lähtevät heti pakoon jollei löydy samanlainen, jolla on sama pakkomielle.
Avoliitossakin ensin viisikin vuotta ehtii hyvin harjoitella yhteiselämää katsellen toimiiko se ja onko alkuhuuman jälkeen suhde kiintynyt rakkaudeksi.
Sellaisilla joilla on kamala kiire naimisiin ja perhettä perustamaan niin ei yleensä enteile onnellista loppua.
Mulla on ollut 6-7 miestä. Kaikille oon sanonut että naimisiin pitää mennä jossain vaiheessa jos mun kanssa aikoo olla. Pisin suhde oli 4 vuotta 4 kuukautta. Mies jätti joulu aattona kun sanoin et juhannuksena viimestään häät. Lyhin oli 17 päivää yhteen muuton jälkeen kun rupesin hakeen kuulutuksia ukko läks.
On mulla kaks lastakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut 6-7 miestä. Kaikille oon sanonut että naimisiin pitää mennä jossain vaiheessa jos mun kanssa aikoo olla. Pisin suhde oli 4 vuotta 4 kuukautta. Mies jätti joulu aattona kun sanoin et juhannuksena viimestään häät. Lyhin oli 17 päivää yhteen muuton jälkeen kun rupesin hakeen kuulutuksia ukko läks.
On mulla kaks lastakin.
Ap
Sulla on nyt sen laatuinen ongelma että jos naimisiin tahdot, niin täytyisi pitää haarat kiinni siihen asti tai et pääse koskaan naimisiin. 🤣 Se vaara voi olla että niitä haaroja ei tarvitse enää levittää mutta eipähän tule huijareille annettua 😅
Miehet haluavat suojella sinua kuolemaakin karummalta kohtalolta. Olisit iloinen, kun kunnioittavat vapauttasi.
Mä haluaisin ap haistella sun pieruja. Tykkään naisista, jotka pieree paljon. Saisit päästellä kaasuja myös suoraan mun suuhun.
Pieruimuri kirjoitti:
Mä haluaisin ap haistella sun pieruja. Tykkään naisista, jotka pieree paljon. Saisit päästellä kaasuja myös suoraan mun suuhun.
Ihanaa et joku haluaa nauttia mun pieruista! Oon täysin otettu😍mä pieren mielelläni sun nenään ja suuhun. Ota pian yhteyttä: kati889@gmail.com
Ap
Vika on siinä, että haluat naimisiin. Miksi haluat sitä väkisin? Ei se tee suhdettasi yhtään varmemmaksi. Jos rentoudut etkä vouhota, joku mies voi jopa itse ehdottaa sitä. Vaikutat tälläisella painostamisella vain pakkomielteiseltä, ja miehet nostavat kytkintä.
Kuinka monta miestä olet ehtinyt houkutella naimisiin? Onko tuo toisten vai vasta kolmansien treffien agendalla?