Mihin aikoihin söisit jotain, jos söisit täysin vapaasti
Kommentit (13)
Olen aikuinen ja itseellinen eli saan syödä silloin kun itse haluan.
Syön aina täysin vapaasti, silloin kun on nälkä. Puolilta päivin ja toisen kerran joskus alkuillasta.
Klo 12.00 on sopiva ruokailuhetki.
Yleensähän mä sen mukaan syön kun nälkä alkaa kurnia eli ruokailuni ei katso kelloa.
Töissä lounastauko on klo 11-12. itse haluaisin syödä vasta aikaisintaan kello 13, mutta silloin ei voi pitää taukoa.
Syön vapaasti. Klo 8, 11, 14, 17, 20, 22. Joo, olen hieman ylipainoinen, noin 4-5 kg. Muutoin terve.
Syön täysin vapaasti, yleensä noin yhdeksältä illalla tai myöhemmin.
Syön vapaasti. Yleensä syön kello 12, 18 ja 21
Syön nytkin silloin, kun on nälkä: aamupala klo 9, lounas klo 12, välipala klo 14-15, päivällinen klo 17-18 ja mahdollisesti iltapalaa siinä klo 20-21. Tosin viikonloppuisin joskus lounaat jäävät, jos aamupala on mennyt myöhäseen ja silloin välipalasta tulee myös päiväkahvit.
Syön ihan vapaasti, ja ruoka-ajat riippuvat päivästä. Koulupäivänä syön ekan kerran seiskalta aamulla, vapaapäivänä saatan syödä vaikka vasta kahdelta. Tänään oli vapaata ja olen syönyt klo 12 banaanin ja maitokahvin ja noin tunti sitten leipää kananmunalla. Muutaman tunnin päästä syön keittoa ja sitten vielä jonkun pienen iltapalan varmaan puolenyön aikaan.
Kukaan ei syö välipaloja tai mitään? :D
Oma ruokailuikkunani on luonnostaan n 11-19. Toisinaan esim reissuilla syön aamupalaa.
Mä olen tyytyväinen nykyiseen aikatauluuni - syön aamiaisen 6-8 välillä, lounaan 12 aikoihin, päivällisen 17 ja iltapalaa 19.30.
Viikonloppuna lounas vaihtuu päiväkahviin ja päivällinen on aikaisemmin
Reissussa ollessa jos on paljon tekemistä aamiainen on 8, lounas 13, ip kahvi 15 ja päivällinen 19