Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, kun teillä on mennyt kuppi nurin työpaikalla ja mitä

Vierailija
29.09.2022 |

sitten tapahtui.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin.

Vierailija
2/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa ennen kuin kuppi ehti mennä nurin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kuulin juorun, kun yheltä päällikkötason henkilöltä meni kuppi nurin. Oli kännissä ja hakkui sitten naapuritiimiä huoriksi, riehui, rikkoi uhen esineenkin ja muuta höhlää. Hän tarvitsisi ilman muuta varoituksen, mutta uskooko kukaan hänen esiheenkilöistään että käyttäytyi noin törkeästi.

Vierailija
4/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne paineet vaan purkautuu. Ei tapahtunut mitään, kaikki jatkuu entiseen malliin.

Vierailija
5/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin sairauslomalle kun sain hermoromahduksen. En kenellekään mitään siis raivonnut tai mitään vaan olin ihan päästäni sekaisin ja murtunut.

Vierailija
6/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tarpeekseni jo muutaman vuoden kestäneestä pahanpuhumisesta, joka kärjistyi siihen, että kollegani väitti firman työntekijöille ja joillekin asiakkaille, että minä olin tahallani murtanut jalkani, jottei minun olisi tarvinnut hoitaa erästä asiakastapaamista. Järjestin palaverin kollegani ja pomon (tj) kanssa tarkoituksenani puhua asiat selviksi.

Minä kerroin kokemukseni ja näkemykseni, kollegani sanoi, että ei pidä paikkaansa, ja pomo sanoi, että nyt sitten lyödään kättä päälle ja kaikki on selvää. Muut kollegani naureskelivat jälkeenpäin, että ihan samalla tavalla heidän kolmen kesken -palaverinsa olivat sujuneet. Mustamaalaaminen jatkui, kunnes pomo sai potkut ja kollegaan iski vauhtisokeus, joka lopulta aiheutti hänelle itselleenkin potkut. Siinä vaiheessa firmakin alkoi olla mennyttä kalua.

Vierailija
7/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tarpeekseni jo muutaman vuoden kestäneestä pahanpuhumisesta, joka kärjistyi siihen, että kollegani väitti firman työntekijöille ja joillekin asiakkaille, että minä olin tahallani murtanut jalkani, jottei minun olisi tarvinnut hoitaa erästä asiakastapaamista. Järjestin palaverin kollegani ja pomon (tj) kanssa tarkoituksenani puhua asiat selviksi.

Minä kerroin kokemukseni ja näkemykseni, kollegani sanoi, että ei pidä paikkaansa, ja pomo sanoi, että nyt sitten lyödään kättä päälle ja kaikki on selvää. Muut kollegani naureskelivat jälkeenpäin, että ihan samalla tavalla heidän kolmen kesken -palaverinsa olivat sujuneet. Mustamaalaaminen jatkui, kunnes pomo sai potkut ja kollegaan iski vauhtisokeus, joka lopulta aiheutti hänelle itselleenkin potkut. Siinä vaiheessa firmakin alkoi olla mennyttä kalua.

Vähän eri asia, mutta tuli tosta mieleen. Meillä oli yksi ihan oikea narsisti. Se muikeili ylemmille, ja veetuili samanarvoisille. Ylemmät on semitolloja ja täysin puusilmiä, joten ne ei tajunneet. Mutta koska se narsisti oli todella urpo ja aktiivinen, se oli polttanut alle vuodessa oikeestaan kaikki sillat muihin kuin pomoihin.

Sitten sillä alko mennä sen verran  överiksi, että se rupes pistään esim. oman ryhmän Slack-kanavalle aika sairasta tekstiä. Hyvä niin, se sitten copypastetettiin johdolle sähköpostijakeluun. Aika pian sen jälkeen se olikin sitten ulkona. 

Itse vaihdoin jo työpaikkaa, mutta kuulin että se kelpo johto ylensi yhden hermoheikon, pascantärkeän nulikan päälliköksi. Vaihtuvuus karkasi käsistä. No, mitäs menivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan