Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki laihat pitäis viedä ladon taakse ja...

Vierailija
31.10.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette osu muhun koska oon niin laiha

Vierailija
2/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk synnytyksestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katkera sotanorsu.

Vierailija
4/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa että on ihanaa kun vaate kuin vaate sopii ja halvempikin rätti näyttää hyvältä päällä! en ikimaailmassa voisi katsella peilikuvaani läskinä, ja siksi pidän huolta siitä ettei kiloja pääse kertymään.

176/59

Vierailija
5/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä ap oikeesti voi olla mulle vihainen jos mä olen laihaa sorttia, ns. läpipasko. isoäitini ja tätini ja monet sukulaiseni ovat kanssa, en mä pyytänyt syntyä juuri tähän sukuun. enkä mielestäni muutenkaan ole edesauttanut tätä laihuuttani.

sikäli mikäli imetystä ei lasketa edesauttamiseksi. nimittäin mulla on sellainenkin ongelma (ja tää on oikeesti ongelma) että imettäessäni laihdun kamalaa vauhtia ja tosi paljon. ei auta vaikka mussutan kokoajan mitä tahansa pullaa, pähkinöitä, karkkia, ruokaa. esikoista imettäessäni söin hätäpäissäni karkkipussin päivässä joka päivä (muun syömisen lisäksi), kun en keksinyt mitään hyvää konstia pitää painoa. no eipä tuokaan oikeasti toiminut ja laihduin vaan.

nyt oikeasti jännitän keväällä syntyvän vauvan imetysaikaa (esikoista imetin pitkään, varmaan tätä tulevaakin lasta). olen ajatellut kokeilla jotain bodareitten proteiinivalmisteita, hiilareista ei ainakaan ole ollut apua.

joo kyllä mä huomasin ettei tää oo ihan asiallinen aloitus mutta pakko vaan on kommentoida.

Vierailija
6/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä paitsi että he eivät pysty hillitsemään ruokahaluaan eivätkä siis laihdu, he ovat katkeria hoikille jotka pitävät huolen painostaan ja kunnostaan.

kyllä se varmaan pitemmän päälle käy rankaksi. ihmettelen vaan miksi punkerot eivät pääse kiloistaan eroon, tahdonvoimastahan se on kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan