Mrs_Starlightista. Viimepäiväisten ketjujen perusteella olen päätellyt, että olen varmaan ainoa täällä joka ymmärtää häntä.
Olette olleet kovasanaisia tuomitessanne hänet. Ettekö ymmärrä, ettei elämä mene aina ihan niin jouhevasti kuin ihminen suunnittelee? Tulee kriisejä, vaikeuksia ja joskus itse kukin on sekaisin elämänsä kanssa. Mutta eihän Starlight ole edes tehnyt varsinaisesti mitään väärää, eihän hän ole miestään pettänyt eikä sitä halunnutkaan. Toivottavasti tajuatte miten lapsellista ja ilkeää on haukkua häntä ja toivoa hänelle avioeroa ym. :(
Kommentit (4)
Vierailija:
Rouva Tähtivalo leikki tulella ja nyt saa siitä kantaa " hedelmän" .
Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa puolisona ja voin sanoa, ettei suhteemme ole vieläkään asiasta toipunut täysin : (
ja mieheni oli puhunut minulle koko ajan tästä ihmisestä niin että luulin häntä erääksi toiseksi (mieheksi). : (
t. 2
Melkein jokaisella ihmisellä tulee jossain vaiheessa ihastuksia ja on vielä vaikeampi tilanne, jos ihastus on molemmin puolista. Sellaista se elämä on. Itse olen yrittänyt haihduttaa ajatukset täysin päästäni ja keskittyä perheeseeni. Onneksi en edes tiedä mitä " ihastukseni" kohde ajatteli minusta. Nyt olen jo päässyt asian yli, kun ei tarvitse enää nähdä HÄNTÄ.
Rouva Tähtivalo leikki tulella ja nyt saa siitä kantaa " hedelmän" .
Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa puolisona ja voin sanoa, ettei suhteemme ole vieläkään asiasta toipunut täysin : (