Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi panostaa enemmän seksiin sängyssä: naiset vai miehet?

marsubaani
26.09.2022 |

Hei, oletko ikinä miettinyt sun seksikumppaneita ja aikaa paljonko ovat antaneet siihen 'yhteiseen pikkukivaan'?

Itselläni on viimevuosien (n.30kpl) seksikumppaneista sellainen omakoht.'mutu-tuntuma' tullut, että harva nykynainen antaa hirveästi sitä 'omaa kivaa seksipanostaan' miehelle siinä, sängyn puolella? Onko tämä kovin yleistä nykyään, nykynaisille? Olisi ihan mukava kuulla, kokemuksia (miehet/naiset), ihan puolin ja toisin.

Kävi anakin ("kerran sattunutta, jos toisenkin" ;) itselleni, että aluksi hän otti suihin multa n.2 minuuttia kun puolestani (esileikkiessä) nuolin häntä aina 'maaliin ja "orgasmiin" asti' n.15 minuuttia. Lopuksi "sänkypainittiin" kun otin "ohjaksista kiinni" ja silläkertaa rakasteltiin n.20 minuuttia "eri kivoissa" asennoissa, joissa 'Lempeenvaadittavan "Core-työn" tein' suurimmaksi osaksi itse. Hän vain sai "saisai" ja "peesailimukana".

Itseäni vähän, ihmetyttää tämä (n.30 minuutin seksiä) ajankäyttö ja sen jakaantuminen? Hassua, kun ajattelen että, nainen 'panosti kivaan" yhteensä" antoi' itsestään n.2 minuuttia eli 6,9 % ajasta. Niin, hassua miten "onkin niin" että,mies aina joutuu tekemään valtaosan töistä sängyssä? Miksi miehen "osuus yhteisestä kivasta" on "kaikkea muuta" kuin naisen 6,69 %?

Onko kokemuksia aiheesta. (Kumpi panostaa enemmän seksiin sängyssä: naiset vai miehet?) Kiva ois kuulla niistä, 'molemmin puolin'. Kiitos.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt ihan noin ole kuitenkaan. Mieshän "panee" itselleen, totuushan on se ettei monikaan nainen saa sillä panemisella, ainakaan pelkällä.

Ja meidän suhteessa ,minä vaimo siis, teen eniten kyllä. Enkä ikinä esim miehen naidessa ole vaan paikallani...

Ja muutenkin olen aktiivisempi osapuoli. Seksi on hyvää ja saan sitä riittävästi.

Vierailija
2/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kahden naisen suhteessa ei tarvitse miettiä tuollaista. Kumpikin huolehtii sekä itsestään että toisesta. Ei meillä kyllä myöskään lasketa minuutteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa siinä oli, että nainen antoi sinun nauttia panemisesta?  Olisko pitänyt häiritä tekemisiäsi ja esittää  jotain sirkustemppuja. Sitä paitsi nainen tod näk nautti antaumisestaan.  Vie sinä minä vikisen. 

Ihme valitusta. Etsi joku dominoivampi nainen joka päättää, etkä sinä. Toisekseen onko sinussa jotain vikaa, kun pitää jatkuvasti kiertää kukasta kukkaan. Jotenkin näyttäisi siltä ettei kukaan nainen ole panostanut sinun nautintoihisi niin paljoa, että olisi plokannut kuleksimasta viettelemällä sinut. Silloin ovat aktiivisia seksissäkin, kun panostavat miehen koukuttamiseen. 

Vierailija
4/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää alkaa seksissä laskemaan minuutteja, kauanko kumpikin saa jotain, niin aika huonolla pohjalla lienee suhde. Minusta on ihan täysin normaalia, että sormetan, joskus nuolen ja joskus surruutan satisfyerilla puolisoa vaikka puolikin tuntia että hän saa orgasminsa. Ja sitten puoliso antaa minulle käsihoitoa tai ottaa suihin ehkä minuutin, jonka jälkeen pannaan muutama minuutti, kunnes laukean.

Vierailija
5/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Haluaisin, että ottaisit minulta suihin pitkään ja hitaasti

- Haluaisin, että ratsastaisit mulla oikein kunnolla

-Haluaisin, että [täytä itse]

Ole hyvä ap, voit kokeilla vapaasti. Jos kumppani ei halua, ette ehkä ole sopivat toisillenne tai kenties et ole itsekään panostanut toisen nautintoon ihan niin paljon kuin luulet.

Sitä saa, mitä tilaa, jos osaa tilata.

Vierailija
6/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.... jos on 30 min panosessio, niin molemmat antaa siihen 30 min. Kun painan menemään, niin nainenhan antaa "omaa kivaa seksipanostaan" koko sen ajan. Ei mun nainen ainakaan peesaile mukana, vaan osallistuu antamalla pilua ja kiemurtelemalla nautinnosta.

Vierailija
7/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on kuunnellut liikaa feminis tien horinoita ja unohtanut mistä miehen ja naisen dynamiikassa on kyse. Ei seksi ole mitään tasa-arvoa, se liittyy perusvaistoihin. Naisella omat hommat ja miehellä omansa.

Vierailija
8/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty sanomaan muiden naisten puolesta juuta tai jaata, mutta kyllä minä ainakin olen hyvin tasapuolisesti mukana seksissä ja nautinnon tuottamisessa miestä kohtaan.

Uskon että kaltaisiani on kyllä muitakin naisväessä, ehkä se kokemus tuo lisää varmuutta siihen myös miten miestä käsitellään ja miten seksi on parasta kun se on vastavuoroista. Voi olla että tosi nuoret, päälle parikymppiset ja alle on vielä hukassa ja vähän minä-keskeisiä.

Minusta on vähintään yhtä mukavaa tuottaa nautintoa kuin saada sitä. Jos miettii vain itseään niin sehän on vähän niin kuin olisin itseni kanssa. Seksissä kuitenkin oikeastaan parasta on se toinen ihminen siinä.

Vierailija
9/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä moinen käynyt koskaan mielessä. Molemmat siinä on mukana ihan yhtälailla. Harvemmin nuolen vaimoani, sillä hän ei siitä erityisesti välitä. Sen sijaan sormetan niin paljon kuin vaan saan, mutta useimmin hän haluaa munaa sisään. Kun sormetan niin hän runkkaa minua. Itse ei varsinaisesti välitä jos nainen samaan aikaan minua runkkaa, mutta annan tehdä niin kuitenkin.

Vaimo kyllä ottaa välillä omaaloitteisesti suihin ja yleensä haluaisi että laukeasin hänen suuhunsa.

Vierailija
10/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän meilläkin joutuu sängyssä tekemään kaiken työn. Menee suunnilleen näin jokainen kerta. Rouva ilmoittaa, että nyt on seksiä tarjolla(useinmiten ns.pikapanoa). Menee makuuhuoneeseen ja yleensä on ehtinyt riisuuntua ja makaa sängyssä. Joskus esitän toiveita esim. haluaisin, että otat suihin tai edes käsin kropan hyväilyä, joihin vastauksena, ei nyt jaksa. Aloitan esileikin, joka keskeytetään käskyllä laittaa liukuvoidetta ja alkaa panemaan. Panon lomassa esitän toiveen vaihtaa asentoa. Takaa tai lähis, muut ei käy, ei jaksa kun joutuisi olemaan liian aktiivinen. Siinä sitten hoidan hänelle orgasmin tai jos ehdin itse tulla ennen, seksi loppuu siihen paikkaan. Ainoa missä on aktiivinen, niin pesulle kiirehtimään seksin jälkeen.

Tällä samalla kaavalla on menty nyt viimeiset 8 vuotta, muutamaa kerran vuodessa tapahtuvaa poikkeusta lukuunottamatta.

Tietysti tästä ei voi vetää suoraa johtopäätöstä kaikkien naisten laiskuudesta sängyssä mutta näinkin voi monelle käydä kun lapset on tehty eikä miehelle ole sängyssä enää varsinaisesti käyttöä.

Vierailija
11/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän meilläkin joutuu sängyssä tekemään kaiken työn. Menee suunnilleen näin jokainen kerta. Rouva ilmoittaa, että nyt on seksiä tarjolla(useinmiten ns.pikapanoa). Menee makuuhuoneeseen ja yleensä on ehtinyt riisuuntua ja makaa sängyssä. Joskus esitän toiveita esim. haluaisin, että otat suihin tai edes käsin kropan hyväilyä, joihin vastauksena, ei nyt jaksa. Aloitan esileikin, joka keskeytetään käskyllä laittaa liukuvoidetta ja alkaa panemaan. Panon lomassa esitän toiveen vaihtaa asentoa. Takaa tai lähis, muut ei käy, ei jaksa kun joutuisi olemaan liian aktiivinen. Siinä sitten hoidan hänelle orgasmin tai jos ehdin itse tulla ennen, seksi loppuu siihen paikkaan. Ainoa missä on aktiivinen, niin pesulle kiirehtimään seksin jälkeen.

Tällä samalla kaavalla on menty nyt viimeiset 8 vuotta, muutamaa kerran vuodessa tapahtuvaa poikkeusta lukuunottamatta.

Tietysti tästä ei voi vetää suoraa johtopäätöstä kaikkien naisten laiskuudesta sängyssä mutta näinkin voi monelle käydä kun lapset on tehty eikä miehelle ole sängyssä enää varsinaisesti käyttöä.

Eli sinä jos saat loppuu seksi siihen? No enolis minäkään sitten aktiivinen jos olisin vaimosi.

Vierailija
12/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty sanomaan muiden naisten puolesta juuta tai jaata, mutta kyllä minä ainakin olen hyvin tasapuolisesti mukana seksissä ja nautinnon tuottamisessa miestä kohtaan.

Uskon että kaltaisiani on kyllä muitakin naisväessä, ehkä se kokemus tuo lisää varmuutta siihen myös miten miestä käsitellään ja miten seksi on parasta kun se on vastavuoroista. Voi olla että tosi nuoret, päälle parikymppiset ja alle on vielä hukassa ja vähän minä-keskeisiä.

Minusta on vähintään yhtä mukavaa tuottaa nautintoa kuin saada sitä. Jos miettii vain itseään niin sehän on vähän niin kuin olisin itseni kanssa. Seksissä kuitenkin oikeastaan parasta on se toinen ihminen siinä.

Kiitos. Hyvistä kommenteista, myös muista vastanneilta ('omat kokemukset = omia, ei muiden, kokemuksia..'). Kiva kuulla eri näkemyksiä ja puolia ko.asiaan liittyen.

Kun kirjoitit tuosta: "juuta tai jaata, mutta kyllä minä ainakin olen hyvin tasapuolisesti mukana.."? Se on mukava kuulla. Ja itsellenikin, sitä mieluisinta seksiä (ei niin kuin, joku kirjoitti:"..ihme valitusta", tai "sitä saa mitä tilaa, jos osaa tilata..'). Ei mun 'parasta palaa' kakkua, seksissä. Nautin kun toinen nauttii myös. Ja se siinä, varmasti kaikilla aina: se 'vaativin rasti', uskon.

Ihan totta, vasmasti tuo mitä kirjoitit:"

seksi on parasta kun se on vastavuoroista. Voi olla että tosi nuoret, päälle parikymppiset ja alle on vielä hukassa ja vähän minä-keskeisiä.."? Näinpä. Niin sen itsekin olen ymmärtänyt. Jonain mahdollisesti vähän 'ikä/elämänkokemus/itsensätuntemus.jne'-asiana? Luulen näin.

ap=marsubaani

Vierailija
13/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä edes kuvittele että voit vetää mitään johtopäätöksiä (ehkä sen ettei vaimosi enää syty sinusta)

Meillä vaimon seksuaalisuus aukesi kunnolla lapsien saannin jälkeen. Seksikertoja on ollut paaljon enemmän lapsien saannin jälkeen kuin ennen sitä. Vaimo sanoo että ennen lapsia pystyi saamaan vain yhden orgasmin, kun taas lapsien jälkeen voi saada multiorgasmeja.

"Saan" kyllä panna ihan misssä asennossa haluan ja koskaan ei ole tarvinnut erikseeen pyytää.

Vierailija
14/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä edes kuvittele että voit vetää mitään johtopäätöksiä (ehkä sen ettei vaimosi enää syty sinusta)

Meillä vaimon seksuaalisuus aukesi kunnolla lapsien saannin jälkeen. Seksikertoja on ollut paaljon enemmän lapsien saannin jälkeen kuin ennen sitä. Vaimo sanoo että ennen lapsia pystyi saamaan vain yhden orgasmin, kun taas lapsien jälkeen voi saada multiorgasmeja.

"Saan" kyllä panna ihan misssä asennossa haluan ja koskaan ei ole tarvinnut erikseeen pyytää.

Onnittelut sinulle! Ei kannata enää lottoa laittaa.

Vierailija
15/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä jos saat loppuu seksi siihen? No enolis minäkään sitten aktiivinen jos olisin vaimosi.

En tiedä mitä tuolla tarkoitat mutta seksi loppuu siihen rouvan toimesta. Ei minun, itse voisin aivan hyvin jatkaa vielä niin kauan, että molemmat on tyydytetty. Ja kuitenkin tiedän sen varmasti harmittavan rouvaa vaikka muuta väittääkin. On kuitenkin erittäin orgasmikeskeinen ihminen, aina tavoitteena mahdollisimman nopea orgasmi.

Näillä mennään toistaiseksi.

Vierailija
16/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:een kanssa samoilla linjoilla. Teen melkein kaiken, vaimo vähän myötäilee ja joskus pikkusen enempi, panen, nuolen, hiplaan, sormetan, panen, keksin kaikenlaista mihin uskon rouvan suostuvan.

Ehdotan seksiä, vaimo sanoo ehkä voitaisii tai pikajuttu sitten ym. mutta pillun kostuttua ei hänellä ole mikään enää kiire ja nauttii orgasmeistaan. Ottaisi edes kerran ohjaimet käsiinsä, olisin ihmeisäni ja onnellinen.

Vierailija
17/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:een kanssa samoilla linjoilla. Teen melkein kaiken, vaimo vähän myötäilee ja joskus pikkusen enempi, panen, nuolen, hiplaan, sormetan, panen, keksin kaikenlaista mihin uskon rouvan suostuvan.

Ehdotan seksiä, vaimo sanoo ehkä voitaisii tai pikajuttu sitten ym. mutta pillun kostuttua ei hänellä ole mikään enää kiire ja nauttii orgasmeistaan. Ottaisi edes kerran ohjaimet käsiinsä, olisin ihmeisäni ja onnellinen.

Vaimo kutsuu omaa tuollaista käytöstään hedonismiksi. Eli vapautuu täysin nauttimaan ja ajattelee vain itseään. Vastapainoksi kyllä antaa spontaaneja suihinottoja ja kun haluaa määrätä tahdin niin alkaa ratsastamaan.

Vierailija
18/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut sinulle! Ei kannata enää lottoa laittaa.

Ei ole oikeasti niin harvinaista. Jos luet naistenlehtiä, niin löydän paljon tarinoita naisista jotka löysivät seksuaalisuutensa vasta myöhemmin ja usein erottuaan lastensa isästä. Seksuaalisia haluja oli; mutta ei sen kansaa jonka kansaa oli naimisissa.

Jos seksuaaliset kemiat ei tomi, niin ne ei toimi. Sinunkin vaimosi voisi olla melkoinen villikissa jonkun toisen miehen kanssa. Ehkä.

Vierailija
19/27 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittavat usein kalun koosta, että vain iso kelpaa ja tuottaa nautintoa. Tosiasiassa suurin osa naisista odottaa miehen tekevän kaiken. Sitten se kuitenkin yhteistä nautintoa. Jas pas kat, sanon minä.

Vierailija
20/27 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on todella paljon "meillä tehdään vaikka mitä"-tyyppejä ja niitā, jotka kertovat miehenkin nauttivan, vaikka eivat edes kysy, mistä mies pitää. Tai miehen tulee pitää samasta kuin nainen, muuten pihtaus.

Kiitos, oma seksielämä on hyvä, mutta muutakin kuulee. Panostakaa naiset ja sama miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan