Millaisista asioista olet loukkaantunut ystävillesi tai kavereillesi?
Oletko pitkävihainen?
Itse loukkaannuin tutulle, joka kertoi, ettei hyväksy aborttia. Ei tiedä, että olen teettänyt aikoinani kaksi. En halua enää olla tekemisissä. Olenko tyhjästä loukkaantuja?
Kommentit (9)
Kyseessä ei kaverit, vaikka omasta mielestään varmaan jotain hyviäkin tuttuja kun tietävät joistain henkilökohtaisista asioista, jopa rikoksista minkä kohteiksi olen joutunut, mutta eivät vaivaudu sanomaan mulle mitään.
Vaikka asioiden selvittely vaatisi, että tietäisin lisää itse omasta "tapauksestani" ja mitä on tehty. Itseasiassa olisi ollut hyvinkin tärkeää, sen verran inhottavia fyysisiä puuttumisia.
Siitä, että kaverille tulee aina
a. kiire
b. ovikello soi
c. toinen puhelu
d. akku loppuu
e. mikä tahansa
, kun on mun vuoro kertoa kuulumiset.
Loukkaannuin kun ystävät hylkäsivät sillä sekunnilla kun vanhempani kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että kaverille tulee aina
a. kiire
b. ovikello soi
c. toinen puhelu
d. akku loppuu
e. mikä tahansa
, kun on mun vuoro kertoa kuulumiset.
Tämä! Meillä on varmaan sama kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannuin kun ystävät hylkäsivät sillä sekunnilla kun vanhempani kuoli.
Ehkä he eivät vain tienneet, mitä sanoa ja ajattelivat, että haluat sururauhaa.
Luulin ystäväksi. Petti luottamukseni puhumalla minulle tärkeistä asioista toiselle ystävälleni.
Loukkaannun kaikesta koska se on nykyään muotia. Olen sellainen trendikäs mielensäpahoittaja.
Haukkui toistuvasti ulkonäköäni, ei lopettanut kun pyysin (sanoi vain, mulla on oikeus sanoa, mitä haluan), haki sääliä itselleen somessa, kun en jaksanut häntä enää. Tällä entisellä kaverilla on mielenterveys- ja päihdeongelmia, mutta en enää jaksanut olla vihansa kohteena.
Jotkut loukkaantuvat kaikesta, jotkut eivät mistään. Mistä tuo ero johtuu?