Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli kännykkään yhden " hullun" naisen s-postista viestejä, ja nyt hän väittää

Vierailija
31.10.2006 |

ettei hänen postista pysty edes lähettämään viestejä. Mulla on noi viestit tallessa, ja lähettäjänä tämän naisen s-posti.

Niissä viesteissä ei lue mitään järkevää, muutama kirjain vain. Samaa viestiä tuli useita.

Nyt laitoin sille meiliä, ja syyttää mua sekopääksi, ja että lähettelen kuulemma ne viestit itselleni jotta saisin elämääni sisältöä. Laitoin siis sille viestiä, että onko sillä joku virus tai jotain, kun niit' ä tyhjiä viestejä tulee mun kännykkään.

Sanoo, ettei sen sähköpostista edes pysty lähettämään viestejä kännykkään. Se ei edes tiedä tätä numeroa (oikeasti, en ole antanut ikinä tätä numeroa) tai sitten on ottanut sen selville numerotiedustelusta.

Uhkaa mennä poliisille, kun syyttelen sitä tommosesta viestin lähettelystä... (hah, vähänkö poliisit repeäsi....).

Voisko joku virus aiheuttaa tuon? Sitten sillä kyllä täytyisi olla tuo numero tallessa sähköpostiohjelmassa tai jotain. MENEE hermot sen syytösten kanssa....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuneen, niin se haukkuu mua sekopääksi harhaaluuloiseksi huomionkerääjäksi.... No, kaips sillä on lääkkeet ottamati tai jotain muuta ongelmaa mentaalipuolella....

Vierailija
2/5 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö tiedä että netistä pystyy lähettämään viestejä niin että ne näyttää että joku on lähettänyt ne.

Tämähän on jo vanha juttu.

Meillä töissä yksi nörtti lähetti yhdelle naiselle " haista paska" niin että se olisi yhden toisen naisen lähettämä ja niille muijille tuli tosi paha riita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kännykkään voi lähettää viestiä

0307777777 @ operaattorinantamatunnus . jokuvaanpääte

Vierailija
4/5 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

040123456@sonera. fi ?? vai pitääkö se loppu pyytää erikseen operaattorilta?

Vierailija
5/5 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta voi lähettää toiselle e-kortin niin siellä kysytään lähettäjän sähköposti ja sen sähköposti kenelle lähetetään, niin siinä on se tekniikka.

Terv 6.

PS. en kait täällä jaa sellaista tietoa jolla toisia voi noin höynäyttää, kun tämä palsta on täynnä potentiaalisia käyttäjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi