Instagram - kuvat eivät näy
Huomasin viikonloppuna että en näe instassa kuin vain huippujulkaisut. Kun hakee esim. sanalla autiotalo, kuvia olisi tuhansia mutta itte näen vain muutaman huippujulkaisun. Mitään asetuksia en ole mielestäni mennyt muuttelemaan.
Kommentit (14)
Hain sanalla autiotalo ja näin 32,5 tuhatta julkaisua.
Voisikohan olla että jollakin tietyllä selaimella kuvat eivät näy?
Kokeile käynnistää puhelin uudelleen. Se on ihan perusjuttu, jos jokin ei toimi. Tiedoksi vaan.
Kokeilin jo kapulan uudelleen käynnistämistä. Ei auttanut. Eivätkä näy kuvat (siis muut kuin huippujulkaisut) pöytäkoneellakaan (opera selain).
Siellähän instagramissa on asetuksissa kohta ilmoita ongelmasta. Eri asia sitten lukeeko noita ilmoituksia kukaan....
Selaimessa ei näy kuin huippujulkaisut mutta sovelluksessa puhelimessa (appi) näkyvät kaikki ainakin minulla.
Onko kukaan saanut selville mistä ongelma johtuu, olisi kiva saada tietää?
Tekoäly seuloo mitä sinulle näytetään
Sama ongelma täällä, miten saan kaikki näkyviin? Nyt lukee vaan huippujulkaisut ja yritin etsiä apua googlaamallakin siellä neuvottiin avainsanan oikealla puolella painaa suodata. Mutta ongelma se että ei edes se suodata näkyy minulla.
Olisi kiva saada kaikki näkyviin.
Ei löydy googlaamalla ratkaisua ongelmaan, etsitty on. Muutama kuukausi takaperin toimi ihan normaalisti, nyt ei enää näytä meikäläiselle kuin huippujulkaisut. Jos joku tietää ratkaisun ongelmaan niin kertokoot muillekin, kiitos!
Se on nykyään noin, ihan tietoisesti tehty algoritmin muutos. Jos muistatte, niin ennen siellä oli erikseen vaihtoehto "recent" josta näki uusimmat julkaisut. Sitä ei enää ole, ainoastaan huippujulkaisut näkyy, mikä tekee käytännössä mahdottomaksi etsiä uutta tietoa mistään asiasta. Tai vaikkapa kuvia jostain meneillään olevasta tapahtumasta. Ennen se onnistui, ei enää.
Instangram kuvat tallessa
Instangram asetukset
Oma toimintasi
Jakamasi sisältö
Kuvat kelat
Näkyvät siellä
Instangram näyttää nykyään vain 12 uusinta kuvaa profiilssa
mulla sama