Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa ihmisistä kokee oikeutettuna kohdella itseään enemmän mahdollisuuksia omaavia väärin

Vierailija
25.09.2022 |

Nyt olisi aika tuomita tällainen käytös ja ohjata näitä ihmisiä käsittelemään ongelmansa joka on se, kun omat mahdollisuudet elämässä eivät tyydytä itseä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ymmärrettävää, kunhan ei tee rikoksia.

Vierailija
2/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhimillistä se on, mutta kun on äitejä, jotka asettuvat tuollaisissa tapauksissa niiden kiusaajien puolelle omaa lastaan puolustamatta ja tukematta, koska ovat itsekin köyhiä ja eronneet lasten isästä, jolta mahdollisuudet tulevat lapselle.

Kyllä itse tuomitsen noin käyttäytyvät ihmiset, en tajua mikä tekosyy se muka on, että käytös on inhimillistä? Niin on kaikki viha.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ilkeys toisia kohtaan on sinusta ihan ok, vaikka se kohde ei ole syyllinen ilkeyteen? Hän voi kokea olevansa. Silloin se on sen ilkeän syy, että toisella on paha olla.

Ap

Vierailija
4/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs, jos maasi diktaattorin mielestä se ei ole ymmärrettävää ja hän ottaa avaruusluotaimen, täyttää sen tuollaisilla ihmisillä ja laukaisee avaruuteen? Luotaimet eivät ole useinkaan suunniteltu tulemaan takaisin.

Ap

Vierailija
5/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille pitää vain sitten maksella takaisin. Jos ihmiseltä puuttuu oikeudentaju, se ei ymmärrä puhetta tai tekemiensä asioiden seuraamuksia muuten kuin että kärsii pian itse. Eikä ymmärrä välttämättä edes sitten, mutta ainakin pääsee kokemaan, että nyt ei ole kovin kivat oltavat.

Vierailija
6/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille pitää vain sitten maksella takaisin. Jos ihmiseltä puuttuu oikeudentaju, se ei ymmärrä puhetta tai tekemiensä asioiden seuraamuksia muuten kuin että kärsii pian itse. Eikä ymmärrä välttämättä edes sitten, mutta ainakin pääsee kokemaan, että nyt ei ole kovin kivat oltavat.

Minusta paras rangaistus tuollaisille ihmisille on kyetä osoittamaan heidän olevan itse syyllisiä ja heidän aiheuttaneen pahaa toiselle. Se vain on sille kiusatulle usein äärimmäisen vaikeaa, jos asiaan siis liittyy se, että hän ei ole saanut oikeutta eli hänelle on uskoteltu, että hän on syyllinen. Ja nämä heikommilla mahdollisuuksilla varustetut ihmiset saavat ikään kuin kokea elämänsä paremmiksi verrattuna enemmän mahdollisuuksia omaaviin, koska heikentävät näiden tilaa haukkumisella ja kiusaamisella.

Ap

Vierailija
7/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta paras rangaistus tuollaisille ihmisille on kyetä osoittamaan heidän olevan itse syyllisiä ja heidän aiheuttaneen pahaa toiselle. Se vain on sille kiusatulle usein äärimmäisen vaikeaa, jos asiaan siis liittyy se, että hän ei ole saanut oikeutta eli hänelle on uskoteltu, että hän on syyllinen. Ja nämä heikommilla mahdollisuuksilla varustetut ihmiset saavat ikään kuin kokea elämänsä paremmiksi verrattuna enemmän mahdollisuuksia omaaviin, koska heikentävät näiden tilaa haukkumisella ja kiusaamisella.

Ap

Johdonmukainen ja reilu ajatus, mutta se vaan ei mene näille perille eikä tavoita, joten valitettavasti turhaa ajan haaskausta. Nämä tottelevat vain kovia keinoja, ja niitäkin vain siksi, että kärsimys kolahtaa itseen. Ei siksi että ne jotain onnistuisivat ihmisyydestä oppimaan. Eivät ne opi.

Vierailija
8/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ei ole todellista tasa-arvoa, että joku toinen on älykkäämpi ja heidät pitää repiä maan tasalle. Miten pieni Suomi pärjää tällä ajattelulla?

Vierailija
9/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole enemmänkin päinvastoin. Osa ihmisistä enemmänkin huonommin niitä, joilla jo ennestäänkin on vähemmän mahdollisuuksia elämässä. Heikompiahan yleensä eniten sorretaan.

Vierailija
10/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Johdonmukainen ja reilu ajatus, mutta se vaan ei mene näille perille eikä tavoita, joten valitettavasti turhaa ajan haaskausta. Nämä tottelevat vain kovia keinoja, ja niitäkin vain siksi, että kärsimys kolahtaa itseen. Ei siksi että ne jotain onnistuisivat ihmisyydestä oppimaan. Eivät ne opi.

Heidät pitäisi syrjäyttää yhteiskunnasta. Nykyisin yrittävät syrjäyttää heidät, jotka ovat hoitaneet asiansa kunnolla. Käyttävät jopa väkivaltaa ja uskon, että väkivaltaan kuuluu vastata väkivallalla, koska vuosikymmenetkään eivät riitä siihen, että tällaiset ihmiset lopettaisivat. Usein lopettavat vasta, kun heidän kohteensa on kuollut ja voivat kuolla heidän tekojensa seurauksena. Siihen he pyrkivät.

Vierailija
11/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Heidät pitäisi syrjäyttää yhteiskunnasta. Nykyisin yrittävät syrjäyttää heidät, jotka ovat hoitaneet asiansa kunnolla. Käyttävät jopa väkivaltaa ja uskon, että väkivaltaan kuuluu vastata väkivallalla, koska vuosikymmenetkään eivät riitä siihen, että tällaiset ihmiset lopettaisivat. Usein lopettavat vasta, kun heidän kohteensa on kuollut ja voivat kuolla heidän tekojensa seurauksena. Siihen he pyrkivät.

Jaa uhri on yleensä yksin ja ovat eristäneet hänet tukiverkoistaan ja kaikesta muusta. Sitten he kääntävät asiat täysin ympäri. Eivät koskaan puhu avoimesti ja rehellisesti siitä, mitä he tekevät. Rikollisia. Puhun valkokaulusrikollisista, joilla on taustalla neurologisia sairauksia tai persoonallisuushäiriöitä. He eivät perustele tekojaan tai levittävät valheita.

Vierailija
12/12 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen on muuten järjestelmällistä, jos olet hyvin toimeentuleva ja sinun lapsesi on selkeästi tällaisen kohteena. Minä olen yksi entinen uhri. Pelasta lapsesi ja muuta vaikka pois Suomesta. He eivät välttämättä edes pysty kertomaan, mitä kaikkea sairasta tehdään, myös huumauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi