Olen rakastunut naispuoliseen työkaveriini...
Olen ollut muutaman vuoden samassa työpaikassa ja tänä aikana olen ystävystynyt erittäin läheisesti erään naisen kanssa, joka on lesbo. En ole ikinä tavannut ketään, joka ymmärtäisi minua yhtä hyvin kuin hän ja pikku hiljaa olen huomannut ihastuneeni häneen... Tätä ennen olen pitänyt itseäni erittäin heterona, en ole ollut ennen kiinnostunut naisista tällä tavalla. Nyt en enää tiedä mitä ajatella? Olisinko sittenkin onnellisempi naisen kanssa?! Miten voin ikinä tietää, jos en kokeile? Olen hämmentynyt enkä tiedä mitä ajatella. En enää tiedä, olenko hetero, lesbo vai biseksuaali. Miten ihmeessä sen selvitän? Kokeilemalla?
Onko kenellekään käynyt näin?
Kommentit (2)
Olen ainakin kovin ihastunut häneen, en tiedä miksi. Ehkä siksi, että olemme henkisesti jotenkin samalla aaltopituudella? En ole tuntenut samanlaista yhteenkuuluvuutta yhdenkään miehen kanssa.
Olen tuntenut ennenkin lesboja eivätkä he ole aiheuttaneet minussa tällaisia tunteita. Eli kyse ei vaan ole siitä sukupuolesta vaan siitä ihmisestä. En kuitenkaan tiedä, mitä tekisin. En tiedä onko tämä todellista vai harhaa enkä haluaisi loukata tätä työkaveriani. Tiedän hänenkin pitävän minusta, mutta jokin silti estää..
-AP
Olisitko rakastunut häneen jos et tietäisi, että hän on lesbo?