Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pyykkietikat on niin kalliita?

Vierailija
24.09.2022 |

Pikkaraiset pullot 3-5e, isot voi olla jotain 8-18e väliä jopa (mm. saaren taika 18.50e 500ml).

Itse ostan 1,5L etikkapullon elintarvikeosastolta, maksaa 1,25e. Kotona kaadan nättiin lasipulloon, joskus muutama tuoksutippa joukkoon mutta ei varsinaisesti tarvi edes sitä... mut jos nyt joskus haluaa hienostella.

Nuo pyykkietikat on nyt selvästi muodissa, mietin vaan että ostaako monikin niitä muka tuohon hintaan... olis ihan kätevä ja pätevä tuote valmiiksi hajustettuna ja ns. nätissä pullossa, jos hinta olis kohdillaan. Ei sen nyt 1,25e tartte maksaa 1,5 litralta, mut joku järki :,D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tavallista etikkaa ja se ajaa saman asian monta kertaa halvemmalla.

Vierailija
2/4 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tehdä pyykkietikkaa itse (laittaa tavallista etikkaa, vettä, eteerisiä öljyjä) ja en vaan saa tehtyä yhtä hyviä kuin nuo valmiit pyykkietikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkietikat on yksi isoimpia kuluttajien kusetuksia. Puolen litran lasipullo ranskalaista pyykkietikkaa saattaa maksaa 15-17 euroa, kun samaan aikaan K-menu etikkaa saa 1,5 litran muovipullossa cittarista 1,25 eurolla. Toisen litrahinta on yli 30 euroa ja toisen 0,83€/litra! Kemiallisesti samasta aineesta! Siihen ranskalaiseen pyykkietikkaan on vain tungettu niitä hajusteita, joita moni ihminen ei edes siedä!

Vierailija
4/4 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinamiehet nauraa matkalla pankkiin😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi