Miehet! Mitä mieltä, jos nainen laukeaa 20 sek. kuluttua siitä kun kosketatte häntä klitasta?
Minulle kävi näin eilen. Oli aika outo ja erilainen tilanne..
Kommentit (3)
Mutta itselläni tuli kyllä yksi elämän parhaista orgasmeista juuri näin... orgasmi kesti kauemmin kuin itse akti sitä ennen. Pilllu puristi niin voimakkaasti, että olisin loukkaantunut, jos mies ei olisi siinä tullut ;). Itse olin päällä.. Ratsastin hitaasti (muutaman liikkeen) ja sitten se alkoi. En kyllä näinä päivinä tollaista rentoutta ole huomannut. Tai en ole kyllä niin rakastunut mieheeni kuin silloin. SIlloin yritettiin myös lasta.
Yhesti vähän aikaa sitten (oltiin jo kyllä naitu ennen sitä) vaihdoin asentoo miehen päälle ja tulin siinä samassa. Mies ei tullu, mutta halus jatkaa sitten takaa päin. Itse en kyllä oikein osanut jatkaa heti orkun jälkeen, mutta kyllä se sitten siitä.
Minusta tämäö 20 sek orgasmin saaminen johtuu aika paljon siitä, että osaa olla rento ja päästää sen orgasmin valloileen antaa siis vain tulla.
Ap. Onko se orgasmi ISO vai pieni ( niinkuin ed. mainitsi ).. Minä en oikein yhdynnässä pidä tollasista pikkuorkuista, ennemin iso ja kunnolla. Sitten ei tarviis kyllä munaa enää sinne vittuun työnnellä.
En ole mies mutta huomasin juttusi niin ajattelin kertoa et se on minusta aika normaalia. Laukean helposti, joten 20sek ei ole mitenkään epänormaalia. :) Meillä ainakin mies tykkää et laukean herkästi, mutta laukean sit kyllä monta kertaa aktin aikana. Tai sanoisiko näin että sellaisia peinempiä useasti ja lopuksi räjäytetään tulivuori!!!!