Mies möläytti petipuuhissa
"Miten se voi olla näin paljon parempi." Eli, minun on parempi. Mutta, eikö tuo selvästi kerro että on tässä käynyt muitakin kokeilemassa?
Että huomenta vaan.
Kommentit (22)
Parempi kuin entiset? Onpas taas turha aloitus.
No kysy itseltään, mitä tarkoitti.
Tai parempi kuin oikea käsi. Tai parempi kuin joku muu asento.
tai jos itse kuvittelin jonkun muun tilalleen ja olit oikeasti enemmän mukana, jopa oikeasti
Kiitos vastauksista. Totta. Saattoihan se olla vaikka paljon parempi kun edellisellä kerralla.
Aiemmin kun hänelle baariin soitin, että onko milloin tulossa, joku nainen siellä kovasti nimeään huuteli.
Pisti epäilyttämään.
Tämäkin aloitus kuuluisi tuonne seksi-palstalle/puolelle.
(voin kertoa omat kokemukset ....)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Totta. Saattoihan se olla vaikka paljon parempi kun edellisellä kerralla.
Aiemmin kun hänelle baariin soitin, että onko milloin tulossa, joku nainen siellä kovasti nimeään huuteli.
Pisti epäilyttämään.
Baariin :D Matti! Mattih! Oiihh Mattiii!!!
Miten jonkun p*llu voi olla parempi tai huonompi? Reikä mikä reikä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tiukempi tai löysempi, lyhyempi tai pidempi onkalo. Ja itselläni vielä pieni anatomiallinen poikkeavuus, joka miellyttää miehiä. Tunnun kuulemma aivan järjettömän hyvältä. Ja yksi sanoi, että olen paras, mitä hänellä oli koskaan ollut (olin kymmenes hänelle).
Homojen perseseksissä varmaan puhutaan kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se reikä, vaan ne reunat.
Jospa ap oli vain tavallista kiimaisempi ja pillu turvonneempi. Näin on välillä vaimonkin pillu. Toisinaan on jotenkin edes vähän tilaa toisinaan tulee tuusan täyteen ja on muutenkin kiimaisempi. Naisen pillu näyttää elävän koko ajan, milloin kiimaisempi milloin vähemmän, milloin märempi milloin kuivempi jne... Harvemmin on samantuntuinen kuin edellisellä kerralla ja harvemmin edes käyttäytyy samalla lailla.
Kuulit väärin, sanoin miten voi olla näin paljon löysempiä.
Miehesi
Kuulkaa, puupäät siellä, pillu on hyvä. Aina! piste.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaa, puupäät siellä, pillu on hyvä. Aina! piste.
Niin on!
Jos saa harvoin eikä ole varaa valita.
Pilluissakin on todella paljon eroja, eikä sitä päältä näe, ei ulkomuodosta, painosta, pituudesta, treenin määrästä tai edes nenän terävyydestä.
Nygardin mukaan ; moni hyvä pillu ois jäänyt panematta, jos ois ulkonäköä katsonut.
Tai parempi kuin lelu. Tai parempi kuin viime kerralla tai vuosi sitten. Kukapa tietää. Kysy mitä tarkoitti.