Onko Karon Beacillä käyneitä?
Ollaan miehen kanssa lähdössä kahdestaan tammikuussa kahdeksi viikoksi. Ja haluaisin kuulla vähän millainen paikka on.....
Onko jotain juttuja joita suosittelet? Mitä paikkoja kannattaa vältellä? Entäs ostosmahdollisuudet?
Kiitos asiallisesti vastanneille!
Kommentit (6)
paljon kulttuuria, hyviä retkiä, rauhalliset rannat, hyvä ilmat , upeet shoppialu mahdollisuudet, halopaa, sairaan hyvää ruokaa. ihan kirkas vesi...
Me sukellettiin, joten ei viihdytty alueella muuta kuin illalla syömässä ym. Ei mitään pahaa sanottavaa.
Karon beach on melko vilkas alue, ranta on iso ja siellä on paljon ihmisiä. Ravintoloita ja kaupustelijoita on riittämiin jos shoppailla haluaa. Patong beachilla käytiin, mutta se olisi saanut jäädä kokematta, liian vilkas ja likainen paikka. Jos Phuketiin lähtisin uudelleen, niin ehkä sinne Kata beachille tai Kata Noi beachille kuitenkin, on selvästi rauhallisempi. Kannattaa lähteä pitkähäntäveneellä tutustumaan lähirannoille, upeita paikkoja! Hauskaa matkaa! Olin viime talvena perheeni kanssa. Mieheni oli lasten kanssa 4 viikkoa ja minä pari viikkoa. Ihanan lämmintä :)
Jännityksellä odotan reissua. Olen kyllä käynyt Kanarialla joskus lapsena, mutta tämä tuleva reissu on ensimmäinen aikuisena tehty ja siksi jännittää ihan eritavalla.
No hyvä ettei lähdetä sinne PBlle koska en halua liian kovaa hulinaa ympärille. Ja pääseehän sinne käymään.
Vielä tuli muutama kysymys.... Onko siellä vesi niin kirkasta kuin esitteissä näyttää? Sitten vielä sellainen että saako lennolle automaattisesti vierekkäiset paikat? Matkanjärjestajä on Tjäreborg.
hotelli aivan mahtava ja hyvässä paikassa Karonin ja Katan välilllä. Ollaan 3 kertaa Thaimaassa käyty ja IHANA maa, ruoka, kulttuuri ja aina lämmintä. Olen kateellinen, nauttikaa!!!!!!
Mutta ei haittaa, kun muutkin rannat on ihan vieressä ja Tuktukit kulkee.