Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia kompromisseja olet tehnyt parisuhteessa?

Vierailija
23.09.2022 |

Kertokaa kommenteissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kaipaa rauhaa ja hiljaisuutta huomattavasti enemmän kuin minä, joten olen hankkinut harrastuksen, jotta hän saa pari iltaa per viikko yksinään kotona. Hän taas muutti minun töideni vuoksi paikkakunnalle, jossa hänelle itselleen ei ollut mitään.

Pienempiä kompromisseja tehdään myös jatkuvasti: jos toinen on väsynyt niin toinen vie koiran, jotain omia menoja voi joutua perumaan koska toiselle on tärkeää päästä yhdessä johonkin ja niin pois päin.

Vierailija
2/3 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen suostunut olemaan tiskaamatta ikinä ja mieheni on lupautunut hoitamaan kaikki imuroinnit ja mattojen tamppaukset. Näin meillä on hoidettu tasa-arvoinen parisuhde ja kaikki ovat onnellisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut ilman säännöllistä seksiä sen vuoksi kun vaimoa ei kiinnosta. tosin toivon tuohon radikaalia muutosta, mutten tiedä kuinka muutos tulisi, jos toista ei kiinnosta eikä kiinnosta itteäkään väkisin alkaa makaamaan. mielestäni tulisi olla värikästä romanttista ja kaunista seksiä vähintään pari kertaa viikossa, eikä 1-2 kertaa vuodessa. suuseksiäkään en ole saanut kymmeneen vuoteen.