Mikä tämä flunssa on?
Jatkunut nyt viikon, ei näy helpotusta. Nenä tukossa, yskittää, päähän koskee, alaselkä on ihan tajuttoman kipeä ja hartijoihin polttelee vähän. Nyt viimeyönä meni per*aukko niin kipeäksi etten ymmärrä. Tuntuu kuin sinne olisi väkisin survottu jotakin ja jätetty jotakin tulista vaikken ole käynyt edes yön aikana vessassa, en ole syöynyt yhtään mitään tulista. Mitä tapahtuu😣 En jaksa enää tätä sairastelu, viimeksi kaksi viikkoa sitten oli toisenlainen flunssa jossa olin kuumeessa kolme päivää.
Kommentit (8)
Kuulostaa kirgisialaiselta hyppykupalta.
Voi olla liikkeellä olevaa enterorokkoa. Kaikille ei tuu rokkoja.
Saakohan tähän mitään vahvempaa kuuria esim antibiootti? Siis jos ei ole korona.
ap
Vierailija kirjoitti:
Saakohan tähän mitään vahvempaa kuuria esim antibiootti? Siis jos ei ole korona.
ap
Hyppykuppaan on lääkkeet, käy lääkärissä.
En tiedä mitä peräaukkoosi on survottu, kuulostaa chilitahnalta. Mitä tulee näihin nyt jyllääviin flunssiin niin ne johtuvat väestötasolla pari vuotta harrastetusta ylihygieenisyydestä. Ei ole altistuttu normaalilla tavalla viruksille ja bakteereille kuten pitäisi niin ei ole vastustuskykyä niitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä peräaukkoosi on survottu, kuulostaa chilitahnalta. Mitä tulee näihin nyt jyllääviin flunssiin niin ne johtuvat väestötasolla pari vuotta harrastetusta ylihygieenisyydestä. Ei ole altistuttu normaalilla tavalla viruksille ja bakteereille kuten pitäisi niin ei ole vastustuskykyä niitä vastaan.
Itse en kuulunut siihen ylihygieeniseen porukkaan vaan siihen toiseen itsekkäseen porukkaan joka ei lähtenyt mukaan kaikkeen mitä IS käski tekemään, mutta voi olla että jostain tällaisesta kyse.
Sitä olen ihmetellyt kun tunnen pari "narkkia" ja "juoppoa" noin ei saisi sanoa mutta en keksi muutakaan nyt, niistä kukaan ikinä ole kipeänä. Tuleeko vastustuskyky näistä aineista vai likaisesta elämäntyylistä? nm. kokeilisiko itsekkin jos välttäisi taudit noilla keinoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kuulunut siihen ylihygieeniseen porukkaan vaan siihen toiseen itsekkäseen porukkaan joka ei lähtenyt mukaan kaikkeen mitä IS käski tekemään, mutta voi olla että jostain tällaisesta kyse.
Sitä olen ihmetellyt kun tunnen pari "narkkia" ja "juoppoa" noin ei saisi sanoa mutta en keksi muutakaan nyt, niistä kukaan ikinä ole kipeänä. Tuleeko vastustuskyky näistä aineista vai likaisesta elämäntyylistä? nm. kokeilisiko itsekkin jos välttäisi taudit noilla keinoilla
No ei ainakaan niistä aineista. Tuo alihygieeninen elämäntyyli karaisee. Toimii samalla tavoin kuin perinteiset rokotukset eli kun altistuu erilaisille bakteereille ja viruksille pienessä määrin niin immuunijärjestelmä luo vasta-aineita niille. Varmasti sairastelee alkuun mutta sitten helpottaa jossain kohtaa. Samahan se on että maaseudulla lapsuutensa viettäneillä on vähemmän sairauksia kuin hygieenisemmissä oloissa kaupungeissa olleilla vaikka lapsena ovatkin saattaneet sairastella jopa enemmän.
Korona