Mistä teillä riitaa
Meillä ei riitaa lastenhoidosta koska on ollut selvää että teen kaiken ja mies sitten sen mitä haluaa esim. vapaapäivinä. Ei riitoja myöskään erityisemmin kotiaskareista. Mitä nyt mies on sellanen siisteyshullu ja itse vähän keskitason alapuolella siisteysintoilussa. Vain rahasta on usein riitaa. Joskus saattaa tuo rageta jostain ihan älyttömästä mutta sepä ei niin haittaa kun tiedän mikä on hullua rageamista ihan aiheetta ja mikä vähän aiheesta. Toisesta korvasta ulos ne hullut satuilut.
Nauran paskaset naurut kun tiedän että meidän suhteesta on paljon valheita liikkeellä, erityisesti itseeni liittyen. Osaan kuvitella vaan että miehen versioissa riidoille löytyy aina syy (oikeasti ei löydy aina mitään järkevää syytä) ja eihän hän ole ikinä ollut aggressiivinen omasta mielestään tai jos on siihenkin on ollut joku järisyttävä syy. (Ei totta, on usea tilanne, missä ollut aggressiivinen ilman mitään provosoivaa syytä)
Kävi haukkumaan erästä sukulaistani aggressiiviseksi ja tirsk kun jotkut jotka kuulisivat sen nauraisivat makeasti. Kyseessä siis vanhempu nainen joka saattaa suutahtaa nopeasti mutta ei ikinä ole ollut aggressiivinen kun taas mies itse on ollut kun seinähullu joskus. Mies kun on sellanen dille että ei oikeasti itse tiedä miten asiat on, kertoo niitä ympäriinsä, sukulaisensa ja tuttavansa uskovat. Kaikkein huvittavinta on kun totuus on joskus jopa täysin päinastainen tai hänen versionsa on voimakkaasti muunneltu. Mun versiot ei oikein mene minnekään kun en ole keidenkään kanssa tekemisissä. Ja ei siis ole vain oma näkemykseni vaan muidenkin täysi-ikäisten ja täysjärkisten.