Mitä pitäisi tehdä?
Moi, mitä mieltä kansa on että mitä pitäisi tehdä.
Ollaan seurusteltu tyttöystävän kanssa neljä vuotta ja kyseessä on minun ensimmäinen suhteeni, tyttöystävä petti jo heti suhteen alku taipaleella mutta annoin tämän anteeksi. Sama toistui kahden vuoden seurustelun jälkeen jonka myös annoin anteeksi. Nyt meillä oli pieni tauko tyttöystävän tahdosta, palasin hänen luokseen kun hän meinasi että erillään olo riittää. Hän myönsi flirttailleen kahden miehen kanssa tämän erillään olon aikana josta olen ylpeä että myöntää, mutta alkaa olemaan luotto vähäinen, en tiedä pitäisikö jatkaa vai ei. Tähän tahdon teidän mielipiteitä
Kommentit (11)
Viisain nainen pitää suunsa kiinni.
Mieti, onko tuon arvoista eli jos pettää, vaikka tietää, että satuttaa sillä toista ja useasti. Ei taida tyttö arvostaa sinua kovin paljon (tai testaa lapsellisesti jotakin?).
Jos aiot jatkaa niin ymmärräthän, että tulee joskus myöhemminkin pettämään. Sen kanssa sinun on sitten elettävä.
No kyllä TÄLLÄ KERTAA on rehellinen.
En jatkaisi yhdessä eloa. Ei arvosta, ei kunnioita sinua.
Toisaalta etkai itse ole samanlainen..
Jos et ole, niin jätä
Se riippuu sinusta. Jos sinusta on ok, että kumppani ei ole luotettava, niin sitten se on ok. Useimpia ihmisiä tuollainen ahdistaa.
On hyvä tiedostaa, että tyttöystävän käytös ei tule muuttumaan.
Kuinka neuvoisit hyvää ystävääsi tuollaisessa tilanteessa?
sä et voi olla tosissas ...... missä sun itsekunnioitus on ? miten sä voit antaa toisen epäkunnioittaa sua kaikkein pahimmal keinol ja vaa kattoo vierestä .
kyl tekee pahaa kuulla tällästä toiselta mieheltä
eikös luottamuksen ja kunnioituksen pitäis olla kaikki kaikessa ? mulle se ainaki on , jos mua ei joku kunnioita voi ainua elvettii
otappas itteäs niskast kiinni ja jätä se lehmä , ala kunnioittaa itseäsi ja vaatimaan myös sitä kunnioitusta toisilta . vaikutat vähän lapaselta .
Niin, tuntuu vaan niin älyttömän vaikealta päästää ihmisestä irti jonka kanssa on kasvanut teinistä asti vaikka taidamme olla teinejä vieläkin (21v)
tietämäton kirjoitti:
Niin, tuntuu vaan niin älyttömän vaikealta päästää ihmisestä irti jonka kanssa on kasvanut teinistä asti vaikka taidamme olla teinejä vieläkin (21v)
oo mies ja anna tytön mennä , ihan tosissaan .
älä ikinä ympäröi ittees ihmisillä jotka ei kunnioita sua .
Cuck