Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OLETKO SINÄ HOOÄMMÄN EKSPERTTI? Sinun tietämystäsi tarvitaan NYT täällä

Vierailija
22.09.2022 |

KAIKKI NETTIKAUPAT EIVÄT OLE SAMANLAISIA.

Minulla on mielikuva, että hooämmän vaatteita ei koskaan tule lisää varastoon, vaan myydään ne mitä on ja sitten peli on menetetty. Minulla on nyt haaveena saada vielä kaksi tiettyä vaatetta, mutta odottelen vielä loppuja rahojani takaisin paikoista x ja y ja jollain rahalla pitää käydä kaupassakin.

KUINKA TODENNÄKÖISTÄ ON, ETTÄ JOS NUO NYT MYYDÄÄN LOPPUUN, JÄÄN IKUISESTI ILMAN?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös kernaasti

Vierailija
2/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

U p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne varmasti palautuu myyntiin esimerkiksi asiakaspalautuksia, joten kannattaa katsoa myöhemmin rahatilanteen ollessa parempi uudestaan.

Vierailija
4/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa laskulla?

Vierailija
5/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva Sellpy.se ja pyydä saada heti kun löytyy. 

Vierailija
6/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu milloin toivomasi vaatteet ovat tulleet, ovatko minkä sesongin tuotteita.

Jos ovat syyskamaa, varmasti vielä löytyy jonkun aikaa, mutta jos kesävaatteita, sitten se on bye-bye ellei aleista löydy.

H&M tietääkseni vaihtaa kaikki vaatteet aina tietyn sesongin ja alen jälkeen, ne myymättä jääneet edellisen sesongin kuteet viedään firman toimesta sitten poltettaviksi.

Vierailija
7/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyttäillä menemään sivua. Laskulla en voi tilata, minulle on kiltisti lahjoitettu maksuhäiriömerkintä, jota ei suostuta poistamaan, vaikka kyseinen asia ei ole edes loppuun käsitelty ja olen todistanut tämän tuhat kertaa. Nyt täytyy odottaa erästä tietoa ja kun sen tiedon saan toimitettua eteenpäin, voidaan merkintä vasta poistaa :):):) aiheellista merkintää minulla ei ole ollut IKINÄ!

Vierailija
8/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos teillä on jonkinlainen pakottava tarve alkaa aikoinaan naamaa tuosta aiheettomasta merkinnästä, niin tiedoksenne, että ei ole pitkäkään aika siitä, kun yli 700 suomalaista sai aiheettoman merkinnän. Lisäksi googlettamalla saa tietoa eräästä henkilöstä, joka oli joutunut odottamaan (kirjoitushetkellä) 9 kuukautta aiheettoman merkinnän poistoa. Että kyllä näitä tapahtuu ja minulla ei ole ollut aiheellista merkintää tosiaan ikinä.

Vierailija
9/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukomaan, ei aikoinaan, v....n auto correctin p...sk@.

Vierailija
10/10 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pah. ehdin jo luulla että heavy metallin otsikosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi