Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vielä on LOKAKUU ja te alatte jo puhua JOULUSTA!!

Vierailija
30.10.2006 |

En ymmärrä mikä hemmetin kiire sillä joululla taas on!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei todellakaan ole negatiivinen suhtautuminen jouluun. Te kaikki muut vaan pilaatte joulun alkamalla vouhkata siitä JO NYT!!

Vierailija
2/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan kaupoissakin se jouluhässäkkä alkaa... Ja onneksi alkaa, ei tuota pimeätä muuten jaksaisi, jos ei olisi ihania jouluvaloja joka puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi sitten nauttia joulukuusta rauhassa...

Vierailija
4/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän joulunajasta ja sen valmistamisesta ihan hirveästi. Lisäksi tänä vuonna on pakko aloittaa ajoissa, sillä lähdin suorittamaan erästä tutkintoa, opiskelutahti on kova. Palautettavia tehtäviä on säännöllisesti parin viikon välein, joten se aika, mitä normaalisti käyttäisin jouluvalmisteluihin marras-joulukuussa, menee tehtävien tekemiseen. Lapsella on synttäritkin samaan ruuhkaan.

Suothan anteeksi, minun on pakko...

Vierailija
5/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunassa on jouluvalot, yhet, loput tulee marraskuussa.

Mulla ei mitään joulumainontaa vastaan, kunhan maassa on lumi.. ;)

Ens kuussa (siis ylihuomenna) alan jo kaipaamaan joulumainontaa!

Pakkaseen teen joulusafkat marraskuussa miltei kaikki odottaan, kortteja on kiva sillon tehä valmiiksi. Samaten jos meinaa jotain lahjoja tehdä itse niin mää tartten ainakin aikaa.. :/

Mää en pysty kyllästyyn jouluun vaikka meillä kotikatu olis täynnä jouluvaloja ja tuikkuja! On se joulunodotus vaan niin ihanaa!! Et saa puhua joulusta!! Ottaa päähän enempi se joulunegatiivisuus.

Vierailija
6/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOULUvalot ny jo!!!

Vierailija
7/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta valot on nätit pimeellä, hipaus romantiikkaa.

10

Vierailija
8/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lahjat valmiiksi paljon ennen joulua, koska en halua juosta ruuhkaisissa kuumissa kaupoissa ison mahani kanssa(olen raskaana). Mielestäni on ainoastaan viisasta jakaa tekemiset pidemmälle aikavälille, ei ole sitten sitä paljon puhuttua joulukiirettä ja stressiä asiasta. En kuitenkaan ole tyyppiä, joka laittaisi tonttuja seinälle kuusviikkoa ennen joulua. Joululaulujakaan en kuuntele kuin vähän ennen joulua(joulukuussa). Marraskuun ohjelma on tehdä laatikot ja muut pakkaseen valmiiksi. Joulukuussa voin käydä joulukonserteissa ja nauttia joulun tulosta, ilman kaupallista hässäkkää. :) Kaiken tekemisen ohjaa jaksamiseni, joten on parempi varautua ajoissa, jos myöhemmin ei jaksakkaan.

Vierailija
9/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsottiin titinallevideo puhki, ja nyt pyörii sitten joulutitinalle... Kyllä se kummasti tunnelmaa nostattaa.

Vierailija
10/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnittelemaan heinä-elokuussa. Kyllä tässä hommaa riittää ja paljon :) Kohta voisi alkaa laittamaan jo jouluvaloja ulos ja sisällekin koristeita :) Joulu on sitten ihanaa aikaa ja meillä sitä aloitetaan viettämään jo näin marraskuun alussa :)

Vierailija:

En ymmärrä mikä hemmetin kiire sillä joululla taas on!