Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies viimein muutti pois - monien uhkailujensa jälkeen,

Vierailija
22.09.2022 |

minulle alkoi parempi elämä. Kerron tämän lohduttaakseni jätettyjä vaimoja:
- Ei ollut kiire kotiin (lapset jo 16 ja 12) joten saatoin liukuvan työaikani puitteissa aamulla halutessani siivota, ja kotiin tullessa oli paikat kunnossa
- Lapset söivät juuri ne välipalat joista oli sovittu, kukaan ei boikotoinut enää viikon ruokasuunnotelmiani
- Pyykin määrä pieneni ja pyykit löytyivät pyykkikorista
- Ketään ei yllätykseksi tullut kylään iltaisin tai viikonloppuisin eli pois jäivät miehen veljen ja kavereiden syömät ja varsinkin juomat extraostokset
- Minulla oli joka toinen viikonloppu aikaa pelkästään itselleni ja ystäville
- Kukaan ei kiukutellut yhtään mistään enää
- Sain päättää lomistani ja lasten lomista, joihin ei enää kuulunut miehen perheen mökille eli työleirille lähteminen
- Lapset saivat tuoda kotiin kavereita, kun siitä oli sovittu, kun mies ei siitäkään enää voinut valittaa
- Anopin narinaa ei enää kuulunut
- Lasten koulunkäyni helpottui ja arvosanat kohosivat

Että näin meillä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni erosi ja kuulen samantyyppistä jokaisessa puhelussa. En edes tiennyt miten hankalaa heidän elämänsä oli. Ystäväni on virkistynyt ja kaunistunut eron myötä, kun paljon taakkaa lähti pois. 

Vääränlaisesta ihmisestä eroaminen todellakin kannattaa. Vaikka ystäväni ei itse hakenut eroa, niin hän on nykyisin iloinen, että ero tuli. Lapsille isä on tosin tuottanut ison pettymyksen, koska ystäväni peitteli aina isän laiminlyöntejä, ja nyt se ei ole mahdollista. Aika vakaviakin asioita, mutta en kerro niitä tässä.

Vierailija
2/2 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Usein vain on niin että miehet palaa jollain tavalla häiriköimään vielä aikojenkin päästä ja on hankalia. Mutta hyvä siis että teillä onnistui. Toivottavasti lapsetkin voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla