Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nega testiajan sisällä--> " roskiksessa" plussaksi

30.10.2006 |

..tämä nyt on jo ihan outoa - mitäköhän pitäisi ajatella?

Testasin apteekin omalla eilen aamulla ja selvä nega tuli testiajan sisällä. Menin sitten kuitenkin vielä kurkkaamaan testiin, kun olin heittämässä sitä roskiin ja - puolen tunnin päästä siinä oli plussa!! Ei haamu vaan ihan selvä viiva, melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva.

Elikkä meikätyttö sitten testaamaan tänään uudelleen ja ihan sama juttu. Aivan selvä nega muuttui plussaksi n. 20 min päästä testaamisesta. Mitä pitäisi ajatella? Toisaalta ohjeessa sanotaan kyllä että ei saa lukea testiä enää testiajan jälkeen.. Mutta ei siis edes haamu vaan plussa..

Testaiskohan jollain muulla testillä vielä?

-mielipiteitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kuopuksesta ensin roskishaamu (ja todella hailu). Miksiköhän joissakin testeissä sanotaan, ettei testitulosta saa lukea myöhemmin? Onko joku nähnyt negan muttuvan plussaksi niin, ettei olisi raskaana?

Flina, joka itsekin pähkäilee roskishaamun kanssa :)

Vierailija
2/6 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen roskis haamun.. mutta toosi haalea viiva ilmestyi 10 min testi ajan jälkeen.

Tänään testi näytti jo plussaa testi ajan sisällä... tosin haalea se viiva vieläkin on mutta kp:t vielä aika pienet jotenka aikaa tummua.

että toivoa sulla on !!!! toivotaan että vielä plussaksi muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa testasin kp 38/31 apteekin omalla negan ja roskiin heittäessä noin 20min päästä huomasin haalean viivan.

Ja kyllä olin raskaana. Glerablue varmisti asian erittäin selkeästi kahden tunnin kuluttua.

Apteekin oma on pyllystä. Olen kuullut paljon samanlaisia juttuja.

en osta enkä suosittele kenellekkään apteekin omaa.

Varmasti on puolesta puhujia tälle testille, mutta paljon myös epäonnistuneita testauksia.

Ehkäpä siis olet raskaana.=)

Vierailija
4/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eilen kotitestit.comista joitain testejä ja testaan tänään uudelleen. Pitäisi kai odottaa useampi päivä, mutta koitan kuitenkin tänään.

Mitenkäs teillä muilla, joilla on haamuja tai epäselviä plussia? Oletteko testanneet uudelleen / milloin aiotte testata? - Aika jännää tämä.. :0 Toivotaan parasta :)

-Omenana

Vierailija
5/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin 30/32 ja n. tunnin päästä oli muuttunut haaleaksi haamuksi.... sitten testasin apteekin omalla 32/32 ja näytti hyvinhyvin vaaleaa plussaa. Kävin hermostuksissani ostamassa erittäin herkän testin ja se oli jo selkeä plussa. nyt rv 12+0 :)

voikohan tosiaan plussia tulla testiajan ulkopuolella ilman vauvaa? en ole koskaan kuullut että olisi... voin olla väärässäkin, mutta itse kyllä testailisin uudestaan ja uudestaan:) mutta minä nyt olenkin tämmönen testailija!

Vierailija
6/6 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla se roskishaamu nukkuu pinniksessä :)

Piihe ja Poitsu 3kk