Nainen, pidätkö muusikoita seksikkäinä?
Saako kitaristi sinut kuumaksi? Kiinnostaisiko päästä kokeilemaan basistin sormitekniikkaa? Vai saako rumpalin näkeminen sydämesi lyömään nopeammin?
Kysymys siis kuuluu, että lisääkö jonkin instrumentin soittaminen miehen seksikkyyttä naisen silmissä? Ja voihan tähän mieskin vastata, jos siltä tuntuu.
Kommentit (10)
Kyllä. Mutta ei kuka tahansa tietenkään. Lavalla pökkelönä seisova iskelmäyhtyeen tusinakitaristi ei kiinnosta. Yleensäkin jonkun luovan käsityötaidon omaaminen erityisen hyvin ja intohimoisesti on viehättävä piirre miehessä. Laulajissa viehättää herkkyys. Yleensä laulaja myös sanoittaa itse kappaleet ja antaa niihin "palan itseään", mikä on viehättävää.
Rumpalit ei minua kiinnosta niinkään, koska säveltäminen ja performanssi on se vetoava asia.
Eikö se tutkittu, että kitaraa kantamalla saa naisia?
Aivan sama, vaikkei osaisi soittaa sitä.
Tunnustan, että monet kerrat olen konserteissa vanginnut katseeni basistin sormiin ja miettinyt, miten hän ns soittaisi minua. Tietynlaiset rokkarit kiihottaa. Etenkin nyt erään hyvinkin pinnalla olevan bändin vaaleahiuksinen laulaja, hänessä on jotain älyttömän kuumaa.
Kyllä, pois lukien iskelmämuusikot, mutta pidän myös silmälasipäisistä nörteista. Bodarit eivät ole makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellainen pitkätukkainen rokkarityyppi kiinnittää huomion. Ei niin väliä mitä se soittaa vai soittaako mitään. Poikaystävälläkin oli pitkä tukka mutta inttiin mennessä joutui leikkaamaan lyhyeksi
n19
Löysin kyllä uuden pitkätukkaisen tilalle.
Kyllä. Hanuristista kuvittelen kokoajan miten ottaisi hanuristani tiukasti kiinni ja alkaisi näppäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellainen pitkätukkainen rokkarityyppi kiinnittää huomion. Ei niin väliä mitä se soittaa vai soittaako mitään. Poikaystävälläkin oli pitkä tukka mutta inttiin mennessä joutui leikkaamaan lyhyeksi
n19Löysin kyllä uuden pitkätukkaisen tilalle.
Tuota jatkokommenttia en minä kirjoittanut. Kyllä se poikaystävän tukka taas kasvaa intin jälkeen. Voin odottaa.
n19
Omaa sykettä nostavat djt, vaikka en tiedä ovatko nyt varsinaisesti muusikoita.
n19