Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia outoja oireita teillä kun olette olleet ahdistunut / stressaantunut?

Vierailija
20.09.2022 |

Tänne voi listata

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random oksentelut, pahoinvointi yleisesti, ruokahaluttomuus, ummetus, rintakivut, sydämen tykytykset, huimaus, pakkoajatukset, unettomuus, pakahduttava tunne, päänsärky, itkuherkkyys, kontrollin tunteen hakeminen hoitamalla asioita, liikkumisella, siivoamisella tai syömiseen liittyen, sitten on niskajumit, ärsyyntyneisyys... onhan näitä vaikka kuinka. Minulla on myös taipumusta alkaa "kiihdyttää" mitä väsyneempi olen, toiminta alkaa muistuttaa maanista, olen todella tehokas vähän aikaa, teen sitä ja teen tätä, kunnes uuvun täysin ja kroppa pysähdyttää tekemisen. Ja ei, ei ole kaksisuuntaista meikällä. Nykyään tunnistan paremmin tuon kiihdytysvaihteen itsestäni ja niin myös kumppanini, niin että osaan paremmin pysähtyä ennen romahtamista.

Vierailija
2/5 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaukset, joista saatoin herätä huutaen. Lyhyt lista näissä tilanteissa kokemistani hallusinaatioista:

- vieras mies sängyssä rutistaa minua voimakkaasti eikä päästä irti

- tuuletusikkunan raosta tulee käsi, joka tavoittelee sisällä olevia esineitä

- sängyn vieressä seisoo harmaa alieni ja tuijottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joko täysin duracell tai sitten zombie. Duracell-vaiheessa hypin asiasta toiseen, en nuku, puhun taukoamatta ja touhuan joka puolella. Kun zombie-vaihe on päällä, jumitan täysin, en kykene kommunikoimaan, laahustan, joka paikkaan koskee ja kuljen kuin sumussa. Muita oireita on turvonnut kroppa ja erilaiset mystiset kivut ympäri kehoa kuten vaikka rintakehän tai jalkapohjan kipu yllättäin. Ajatukset ovat ihan sekaisin ja muistin kanssa ongelmia, unohtelen jatkuvasti. Toisinaan esiintyy myös ärhentelyä ja tiuskimista, joskus jäädyn kokonaan ja sulkeudun kuoreeni.

Vierailija
4/5 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan nähdä nukkumaan mennessäni näköharhoja hämähäkeistä. Siis kun makaan sängyssä, saatan nähdä isoja liikkuvia hämähäkkejä huoneen katossa ja seinillä. Tajuan, että kyse on näköharhoista, mutta kyllä ne ahdistavat ja joskus säikäyttävätkin.

Vähemmän outoja oireita: puren hampaita huomaamattani yhteen varsinkin nukkuessa ja couperosa kasvoillani pahenee.

Vierailija
5/5 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi aktivoi helposti reuman ja särky alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi