Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä tuntuu merkityksettömältä kun mikään ei kiinnosta.

Vierailija
18.09.2022 |

Tuntuu että synnyin turhaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipase kovat kännit huomenna maanantain kunniaksi. Alko aukee 9.00.

Vierailija
2/4 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja huumeet auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt yrittää tehdä erilaisia asioita. Kun oikeasti löytyy sellaista tekemistä mistä tykkää nii se alkaa kiinnostaa. Päihteet eivät tilannetta korjaa.

Koita vaikka lukea kirjaa, katsoa elokuvaa, opettele soittaa jotain soitinta, piirrä, maalaa, kokeile jotain uutta urhelulajia, ihan yksin voi vaikka mennä uimahalliin tai kuntosalille tai kävelylle, ratsastus ois erittäin terapeuttista jos sellaista on mahdollisuus kokeilla nii ehdottomasti kannattaa. Hommaa joku lemmi, sen kanssa kuluu aikaa ja saa tekemistä ja tutustuu uusiin ihmisiin esim harrastusten ja somen kautta...

Vierailija
4/4 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää nyt yrittää tehdä erilaisia asioita. Kun oikeasti löytyy sellaista tekemistä mistä tykkää nii se alkaa kiinnostaa. Päihteet eivät tilannetta korjaa.

Koita vaikka lukea kirjaa, katsoa elokuvaa, opettele soittaa jotain soitinta, piirrä, maalaa, kokeile jotain uutta urhelulajia, ihan yksin voi vaikka mennä uimahalliin tai kuntosalille tai kävelylle, ratsastus ois erittäin terapeuttista jos sellaista on mahdollisuus kokeilla nii ehdottomasti kannattaa. Hommaa joku lemmi, sen kanssa kuluu aikaa ja saa tekemistä ja tutustuu uusiin ihmisiin esim harrastusten ja somen kautta...

Mä oon eri, mutta tilanne on sama. Kirjoja luettu. Kävelyllä käyty. Kun ei ole rahaa kokeilla mitään, mikä maksaa. Olen eläkeläinen.