Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoilen kellonajoissa ja paikoissa

Vierailija
18.09.2022 |

Mikä tämä on, kun sekoilen lapsen harrastuksen kellonajoissa? Olen sekoittanut vanhempainiltoja, harrastuksia, lääkäriaikoja jne. Harmittaa.
Jotenkin ei pysy kaikki päässä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin taas lapsi missasi yhden harrastuksen, kun katoin, että alkaa kello 17, mutta olisikin alkanut kello 16.

Olen harmissani lapsen puolesta.

Vierailija
2/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lukemisen suhteen. Saatan lukea ohjeita, mutta sitten menen väärään paikkaan vääränä aikana. Tieto ei mene loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et hallitse aikaasi.Et ole ottanut haltuun päivä rytmiä,et kelloa, et ruoka et uni rytmiä. Mielumin olet some kuin ulkona kuntoa kasvattamassa lenkeillen!

Vierailija
4/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et hallitse aikaasi.Et ole ottanut haltuun päivä rytmiä,et kelloa, et ruoka et uni rytmiä. Mielumin olet some kuin ulkona kuntoa kasvattamassa lenkeillen!

Käyn kyllä ulkona. Mutta tuntuu, että jos on monta eri asiaa ja tapahtumaa, en vain kykene muistamaan tai tekemään ohjeiden mukaan.

Joko olen niin kuormittunut tai sitten minulla on jokin häiriö ihan oikeasti.

Yritän kyllä ja mietin, että pitää olla paikassa x aikaan y, mutta sitten olen joko vääränä aikana tai väärässä paikassa.

Vierailija
5/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Wilma-viestejä tulee monta tai ne ovat pitkiä, en enää huomioi informaatiota.

Olisiko tämä ADD? Jokin tarkkaavaisuuden häiriö.

Vierailija
6/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi lapsi. Miten ikinä selviäisin monen kanssa? Nytkin sekoilen melkein viikottain.

Vierailija
7/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama juttu oli töissä. Jos ohjeita tuli enemmän kuin kaksi. Jotain meni sekaisin.

Vierailija
8/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä, mulla on ollut vähän samankaltaista viime aikoina. Veikkaan että on liian paljon asioita mielessä.

Osta hyvä kalenteri ja merkkaa kaikki siihen. Esim. viikkokalenteri.

Vierailija
9/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko vai pössy?

Vierailija
10/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkin taas lapsi missasi yhden harrastuksen, kun katoin, että alkaa kello 17, mutta olisikin alkanut kello 16.

Olen harmissani lapsen puolesta.

Mietin, että pitää lähteä tunti aikaisemmin, eli kello 16. Vaikka harrastus alkaa kello 16. Minulla menee ajat ja tapahtumat sekaisin.

Vierailija
11/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alko vai pössy?

Ei kumpikaan. Jokin neurologinen häiriö. Olin ihan hyvä koulussa kyllä.

Vierailija
12/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen suu kiinni. Seurasi ei kiiinosta.

Vierailija
13/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellonpaikkojen sekoilu on ihan lluontavaa. Siksi minulla onkin kello kaikissa ranteissa!

Vierailija
14/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi olla tuollaisia samanlaisia sekoiluja nimenomaan aikojen kanssa, kun työuupumus oli pahimmillaan. Yksi kummallinen ilmiö oli se, että jos mulle sanottiin vaikka lääkärinajaksi 9:20 niin päässä se kääntyi kahtakymmentä vaille kymmeneksi. Edelleenkin hahmotan viisarikellosta ajan paremmin. Kuulostaa älyttömältä, mutta näin se vain on.

Vierailija
15/15 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tiedä, mulla on ollut vähän samankaltaista viime aikoina. Veikkaan että on liian paljon asioita mielessä.

Osta hyvä kalenteri ja merkkaa kaikki siihen. Esim. viikkokalenteri.

Hyvä idea. Kuitenkin noita tapahtumia on aika vähän, että pitäisi pystyä muistamaan ne. Ei näköjään. Sitten ihan unohdan asioita ja tapaamisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä