Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin kuiva kasvojen iho - Louis Widmerin Remederm?

Vierailija
17.09.2022 |

Oletteko kokeilleet kyseistä voidetta? Vai voitteko suositella jotain parempaa? Tuota ainakin kuvataan sopivaksi erittäin kuivalle kasvojen iholle.

Hyvät neuvot kalliit 😥

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Vitalista ja Nivea Cremeä huviksesi. Ovat todella kosteuttavia ja edullisia. Ja klassikkotuotteita. Vitalis on lisäksi erinomainen huulirasva ja käsivoide todella kuiville huulille ja käsille.

Vierailija
2/9 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/9 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/9 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota LRP toleriane sensitiveä on myös rasvaisempi crème tuote. Uskomattoman hyvä kasvovoide. Hinta voi olla jossain verkkokaupassa vähän edullisempi.

Vierailija
6/9 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta ettet jo tiedä, tarvitset ihollesi muutakin kuin voidetta. Kerrosta kosteuttavia tuotteita kasvoillesi. Esim kasvojenpuhdistuksen jälkeen kosteuttava kasvovesi, sitten vaikka hyaluronihapposeerumi joka sitoo kosteutta ihoon, sen päälle voide. Hyaluronihapon alla on hyvä olla aina joku kasvovesi, sen kanssa on riskinä muuten se että se alkaa vetämään ihossa olevaa kosteutta itseensä jos se ei sitä ulkopuolelta saa, joten sitten mennäänkin ojasta allikkoon -> iho kuivuu entistä enemmän. Tämä tosin taitaa tapahtua käytännössä silloin jos ei laita iholleen mitään muuta tuotetta kuin jotain hyaluroniseerumia.

Aamulla päivävoide, illalla voi kokeilla jotain tuhdimpaa, itse tykkään miniderm duo-voiteesta jossa on korkea glyserolipitoisuus(kosteuttava siis) + karbamidi https://www.oloapteekki.fi/blog/post/miten-karbamidi-auttaa-iho-ongelmi… ja on sen verran tuhti että lukitsee alleen sen alle kerrostettavat seerumit ja säilyttää kosteuden siellä ihossa.

Vierailija
7/9 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö meikkiä? Pesetkö ihoa kuivattavilla aineilla? Jos ei käytä meikkiä niin ihan vesipesu riittää. Itse pesen naaman joka toinen päivä suihkussa. Iho pysyy paremmassa kunnossa. Välillä rasvailen jollain tuoksuttomalla markettivoiteella.

Vierailija
8/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttäny 70-luvun alusta lätien Widmerin tuotteita. Nyt vanhana creme vitalisante käytössä.

Jonkun testin mukaan ihoni on nn50-vuotiaan ja olen yli 70.

Tuotteet myös erittäin riittoisia.

Vierailija
9/9 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta ettet jo tiedä, tarvitset ihollesi muutakin kuin voidetta. Kerrosta kosteuttavia tuotteita kasvoillesi. Esim kasvojenpuhdistuksen jälkeen kosteuttava kasvovesi, sitten vaikka hyaluronihapposeerumi joka sitoo kosteutta ihoon, sen päälle voide. Hyaluronihapon alla on hyvä olla aina joku kasvovesi, sen kanssa on riskinä muuten se että se alkaa vetämään ihossa olevaa kosteutta itseensä jos se ei sitä ulkopuolelta saa, joten sitten mennäänkin ojasta allikkoon -> iho kuivuu entistä enemmän. Tämä tosin taitaa tapahtua käytännössä silloin jos ei laita iholleen mitään muuta tuotetta kuin jotain hyaluroniseerumia.

Aamulla päivävoide, illalla voi kokeilla jotain tuhdimpaa, itse tykkään miniderm duo-voiteesta jossa on korkea glyserolipitoisuus(kosteuttava siis) + karbamidi https://www.oloapteekki.fi/blog/post/miten-karbamidi-auttaa-iho-ongelmi… ja on sen verran tuhti että lukitsee alleen sen alle kerrostettavat seerumit ja säilyttää kosteuden siellä ihossa.

Tämä. Pelkkä voide ei riitä, kun iho tarvitsee rasvan lisäksi vesikosteutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän