Aurinkopaneelien myyjä ei suostunut pitämään esittelyä
miehelleni soittaessaan ja tarjotessaan kotiesittelyä, sillä mieheni ei pystynyt lupaamaan että minä puolisona pystyn myös osallistumaan tähän esittelytilaisuuteen. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (10)
Aikoi puhua teidät molemmat pyörryksiin huimilla takaisinmaksuajoilla. Sivuuttaen paneelien käyttöiän. Kun olette molemmat paikalla pystyy paremmin painostamaan kaupantekoon, eikä herkimmät pysty mutisemaan, että eteen tiedä pitää kysyä puolisolta.
Kuvatkaa kännykällä jos tulevat ovelle kauppaamaan niin jää todisteet.
Kuulostaa samanlaiselta myyntitaktiikalta kuin lomaosakkeiden ja ylihintaisten remonttien myynti. Tuntikausien väsyttäminen ja molemmat läsnä, jolloin ei jää sitä mahdollisuutta että ahdisteltava sanoo haluavansa puhua asiasta kotona. Tarkoitus on saada ihminen tekemään kallis ostopäätös samantien.
Vierailija kirjoitti:
Kuvatkaa kännykällä jos tulevat ovelle kauppaamaan niin jää todisteet.
Älkää avatko ovea on parempi ohje.
Paneelit voi tilata itse Saksasta ja teettää asennuksen itse valitsemallaan ammattilaisella.
Todennäköisesti pomon ohje. Olin joskus myymässä kodinturvajärjestelmiä ja meilläkin oli ohje, että tapaaminen sovitaan niin että "perheen päättäjät" ovat kaikki paikalla.
Aurinkopaneeleille on nyt niin kova kysyntä, että myyjä saa valita kelle myy.
Puhelinmyynnistä ei yleensä kannata ostaa yhtään mitään. Saati tuosta pakko olla molemmat paikalla tyylistä. Kierrän kaukaa.