Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään olla töissä. En tiedä mitä teen.

Vierailija
16.09.2022 |

Olen töissä paikassa, jossa kohtaan päivittäin tosi raffeja tapauksia. Ihmisillä on tunteet pinnassa ja jotkut saattavat olla jopa väkivaltaisia. Tänään yksi asiakas alkoi uhkaamaan minua, että selvittää missä mä asun ja sen jälkeen tekee mun elämästä h e l v etin jos en kerro sille yhtä tietoa. Sen jälkeen kun aloitin tuolla olen nukkunut todella huonosti. Näen painajaisia ja minun on vaikea nukahtaa. Töissä pelästyn jatkuvasti jos joku koputtaa oveen tms ... Ei tämän varmaan pitäisi olla normaalia. En silti uskalla kertoa tästä kenellekään. Minulla ei ole vakivirkaa enkä tiedä mitä esimieheni ajattelee jos saa tietää. Varmaan ajattelee että miksi edes palkkasi mut, kun olen näin herkkä. Tiesin, että tässä työssä tulen kuulemaan vaikka mitä asioita, mutta tämä on paljon raskaampaa mitä etukäteen odotin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä, niin vaihdat työpaikkaa. Jos uhkaukset vain sanallisia ja haluat jatkaa töissä niin sitten vain kestät ne. Jos todellista väkivaltaa, niin poliisia kehiin.

Vierailija
2/4 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole työnohjausta? Siis jokaisessa työpaikassa, jossa joudutaan kohtaamaan tuollaista, tulisi olla työnohjaus ja työn aiheuttamien tunteiden purkaminen ihan perusjuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinä ajan mittaan kovetut ja totut, tai sitten lähdet pois. Itselläni vähän samanlainen työ, mutta minä aika äkkiä totuin siihen. Olen kyllä yleensäkin aika huoleton ja kaikkea muuta kuin arka luonne, ehkä minulle sopivampaa kuin monelle muulle. 

Vierailija
4/4 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let me guess, hoitoala. Esimiehelle kertominen tuskin auttaa , ei johda mihinkään. Vaihtaisin työpaikkaa jos mahdollista, ei kenenkään pidä pelätä töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi