Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksesta kipinää parisuhteeseen

Vierailija
16.09.2022 |

Muistan kerran kun olin työmatkalla ja tapasin erään todella ihanan naisen. Oma parisuhde oli jo 20 vuotta vanha ja koin että vedimme jo viimeisiämme. Kun sitten näin tämän uuden naisen joka oli kaunis ja silmissä vielä se seksikäs pilke, olin myyty. Huomasin että kävimme lounaalla samassa ravintolassa päivittäin ja oli pakko vilkuilla. Lopulta sitten kävi tuuri kun hän oli kassalla ja hän huomasi unohtaneensa lompakkonsa. Tarjouduin maksamaan ja sanoin että huomenna sitten sinun vuorosi. Hän ei pistänyt hanttiin. Olin vielä ulkoisesti hyvässä kunnossa ja näin hänestä että oli hiukan jännittynyt seurassani. Sovimme lounas ajan seuraavalle päivälle ja siitä se lähti. Kiinnostuksen kohteemme ja elämänarvomme kohtasivat täydellisesti. Hänkin oli parisuhteessa josta halusi päästä pois. Tapasimme päivittäin muutaman päivän ajan ja viimeisenä päivänä melkein suutelimme, mutta jokin minussa koki että se ei ole sopivaa. Koko kotimatkan vain mietin häntä ja olin levoton. Kotiin tultuani ilta meni suht normaalisti, mutta aamulla... Olin nukkunut hyvin ja huomasin vaimoni makaavan vieressäni takapuoli paljaana. Olin todella kiimainen edellisen viikon jäljiltä. Aloitin kevyesti koskettelemalla ja hän oli täysin mukana. Hän oli selin minuun emmekä puhuneet mitään. Hetken päästä aloin hieromaan kovalla kalullani hänen jalkoväliään ja huomasin hänen avaavan haarojaan. Hän oli aivan märkä. Minulla oli mielessä tämä toinen nainen ja ei tarvinnut edes mitään nopeaa tikkausta kun tulin todella voimakkaasti. Vaimo sanoi myöhemmin että oli paras rakastelu ikinä. Mutta en saanut sitä ihastuksen luomaa pakahduttavaa tunnetta pois ja liittomme meni muutamassa kuukaudessa karille. Onko muilla ollut onnea kääntää ihastus voimavaraksi pitkässä parisuhteessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo siusta voimavara, kun liitto särkyi?

Munkin miehen "voimavara" vei minut lähes kuolemaan, ja just ja just jaksan hengittää enää.

Vierailija
2/5 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin onko joku pystynyt pitämään sen voimavarana ilman että se sekoittaa pään totaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mietin aina vaan.. joka ikinen päivä.

Vierailija
4/5 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin on sellainen kokemus, että syvä ihastuminen toiseen meinasi kaataa koko pitkän, tosin väljähtyneen parisuhteen. Ei mulla juuri puolison kanssa seksiä tehnyt mieli, kun olin toisen lumoissa. Halausta kummempaa en tuon ihastuksen kanssa fyysisesti koskaan tehnyt, mutta syvällisiä ja pitkiä keskusteluita hellittelyineen, toisen vartalon kehumisineen jne sitäkin enemmän. Ja silti olin kuitenkin sitä mieltä, että hyviä ystäviä tässä vain ollaan, ja vasta jälkikäteen tajusin oikean tilanteen. No, suhde pelastui ja tuosta on jo vuosia kulunut, mutta ei minun ihastukset kyllä käänny parisuhteen voimavaroiksi, tosin nyt kyllä tajuan olla ihastumatta kovin syvästi ja olla tekemättä mitään liikkeitä ihastumisen paljastunisen suhteen.

Vierailija
5/5 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän