Kivulias yhdyntä
Olen 23-vuotias nainen ja olen kärsinyt koko elämäni yhdyntäkivuista. Gynekologista tutkimustakaan ei ole pystytty suorittamaan loppuun sen kivulaisuuden takia. Gyne silti sanoi, että kipu jota koen on normaalia, vaikka minun mielestä ei ole, kun en edes tamppoonia pysty käyttämään. Onko täällä kohtalotovereita?
Kommentit (11)
Hae ammattiapua pillu fyssarilta. Apua on saatavissa erilaisin harjoittein.
Siedätyshoito on varmasti toimiva hoitomuoto tähänkin vaivaan.
Oma vaimo oli samanlainen, synnytyksen jälkeen tilanne normalisoitui.
Eli pakko panna vaikka sattuiskin, noista alapeukuista huomioiden. Ja silti joku mies kirjoittaa, ettei "jaksa" tehdä naiselleen orgasmia , jos se kestää liian kauan. Haloo..
Karmeita miehiä täällä. Panisko mieskin jos sattuis niin jumalattomasti?
Kun nainen vaan tahtoisi??
Vierailija kirjoitti:
Karmeita miehiä täällä. Panisko mieskin jos sattuis niin jumalattomasti?
Kun nainen vaan tahtoisi??
Totuus vain on se että siedätys on ainut tapa hoitaa näitä. Varovaisuutta toki tarvitaan alussa.
Toinen vaihtoehto on muuttaa luostariin.
Täällä sama. 7v ollut sama kumppani ja viimeiset kaksi vuotta vihlovaa kipua vasemmalla alavatsalla aina yhdynnässä.
Gynemummo ihmetteli etteihän sen pitäisi sattua "jos nyt ei jotain anaalia harrasta". Viimeisen vuoden ollut myös verenvuotoja yhdynnän jälkeen. Vähän pelottaa kun ei oteta naisen kipuja tosissaan.
Samaa ongelmaa myös meidän paremmalla puoliskolla. Tullut viimeisen kymmenen vuoden aikana. On käyty lääkärilläkin. Saattaa mennä toista viikkoa toipuessa. On synnyttänyt ja olemme jo aikuisemmalla iällä. Ehkä se kuuluu jo ikään
Ei ole pakko olla yhdynnässä, jos sattuu! Ei miehen vuoksi tai muunkaan. Onhan tapoja muitakin.