Kaipaan niin paljon sitä ihanaa jännitettä miehen ja naisen välillä
Kun näet sellaisen henkilön, joka oikeasti viehättää ja saa jalat alta. Kun sellainen henkilö kävelee kohti, katsoo kohti. Kun olet täynnä sähköä ja kylmiä väreitä ja puret huultasi ja joudut laittamaan hetkeksi silmät kiinni siitä tuntemusten myrskystä. Ja kun avaat ne taas, et voi välttyä hymyilyltä.
Sen se tekee. Ihastuminen, ihmiseen.
Mistä sitä löytyisi tähän yli 40.v naisen elämään.
Kommentit (7)
Minä kyllä en kaipaa sitä yhtään, onneksi se on ohi. Ilman jännitteitä elämä on paljon helpompaa ja leppoisampaa.
Täällä on yks päälle 4-kymppinen mies, joka ajattelee samoin.
Samat ajatukset kuin aloittajlla. Kaipaan elämääni intohimoa, naisen ja miehen välistä jännitettä, heittäytymistä.
Kuka lienee ollut alkuperäinen runoilija, mutta muistan ikuisesti tällaisen runon nuoruudestani, kun oman huoneen seinällä oli sinä&minä- lehdestä otettu juliste. Se teki vaikutuksen jo silloin.
Sinä katsot minuun,
huuto tyhjässä tilassa.
Värähtelevä.
Huikaiseva.
Olet käynyt minussa,
peruuttamattomasti
Suljen silmäni,
enkä pitkään aikaan uskalla hengittää.
Luin ja luin tätä ysärillä 15-vuotiaana, enkä vieläkään ole päässyt eroon tästä ajatuksesta.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienee ollut alkuperäinen runoilija, mutta muistan ikuisesti tällaisen runon nuoruudestani, kun oman huoneen seinällä oli sinä&minä- lehdestä otettu juliste. Se teki vaikutuksen jo silloin.
Sinä katsot minuun,
huuto tyhjässä tilassa.
Värähtelevä.
Huikaiseva.
Olet käynyt minussa,
peruuttamattomastiSuljen silmäni,
enkä pitkään aikaan uskalla hengittää.Luin ja luin tätä ysärillä 15-vuotiaana, enkä vieläkään ole päässyt eroon tästä ajatuksesta.
- Ap
Oliko se käynyt sinussa henkisesti vai fyysisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä katsot minuun,
huuto tyhjässä tilassa.
Värähtelevä.
Huikaiseva.
Olet käynyt minussa,
peruuttamattomastiSuljen silmäni,
enkä pitkään aikaan uskalla hengittää.Luin ja luin tätä ysärillä 15-vuotiaana, enkä vieläkään ole päässyt eroon tästä ajatuksesta.
- Ap
Oliko se käynyt sinussa henkisesti vai fyysisesti?
No kieltämättä näin aikuisena herää erilaisia mielikuvia, mutta selkeesti tää oli tarkotettu henkisesti. Muistan miten tämä herätti ihan uudenlaisia ajatuksia siitä, miten jonkun kanssa voi löytää sellaisen sanattoman yhteyden, vahvan kemian ihan hetkessä. Siihen riitti aika vähän, kun se enegia kahden ihmisen välillä oli kohdillaan.
- Ap
Aah. Ihastumisen huuma. Onneksi ihastun helposti, niin koen tuota usein. Kaipaan silti niitä perhosia vatsassa kun ollaan ensimmäistä kertaa ulkona tai pidetään kädestä jnejne. Niitä suhteen ihania ensimmäisiä kuukausia.
Olen siis naimisissa ja miestä en vaihda. Mutta lämmöllä muistelen niitä suhteen alkuaikoja.