Paha mieli
Ei kelpaa työelämään ja tänään tulikin taas puhelu jossa kerrottiin, etten saanut hakemaani paikkaa.
En myöskään kelpaa parisuhteeseen. Olin ihastunut erääseen mieheen, joka päättikin palata yhteen exän kanssa jota petti. Ehkä ihan hyvä, että palasikin exän luokse, koska jos olisi valinnut minut, niin varmaan minuakin olisi pettänyt minun tuurilla.
Välillä vaan tuntuu pahalta, kun tuntuu ettei riitä mihinkään.
Kommentit (7)
Sama täällä. Tai no, nyt kelpasin suhteeseen, mutta mies ei halua seksiä, vaan **aa. Kerää nuoria naisia somessa.
Työpaikan saaminen ja parisuhde. Molemmat ovat vaikeasti saavutettavia asioita, joista kummasti yleisesti puhutaan kuin ne olisivat itsestäänselvyyksiä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan saaminen ja parisuhde. Molemmat ovat vaikeasti saavutettavia asioita, joista kummasti yleisesti puhutaan kuin ne olisivat itsestäänselvyyksiä kaikille.
Kumpi jompi on jo hyvä saavutus.
Jos on onnistunut molemmissa, onkin jo onnekas.
Sulle on työpaikka jossain ja samoin uusi mies. Ne tulee vielä eteen vaikka siihen voi mennä vuosia.
Mikko känsälä pahoitti mielensä kun mä sanoin että se on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Tuollaisista miehistä onkin hyvä pysyä erossa.