Valo vai kotisatamandeitti?
Olen sinkkumies ja mielessä on löytää nainen parisuhteeseen. Kummasta kannattaa etsiä; kännykkäsovellutus valosta vai perinteisestä nettideittipalvelu kotisatamandeitistä? Onko teillä kokemuksia millainen on miesten / naisten suhde siellä? Ja millaisia naisia sieltä löytyy?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
ootko hieman tyhmä?
ei ole olemassa mitään ihmiskarkkikauppaa jossa on ennalta määriteltäviä tuotteita.
Taidat olla paljon.
Meat market toimii, sihteeriopisto oli aikoinaan paras f.uck etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko hieman tyhmä?
ei ole olemassa mitään ihmiskarkkikauppaa jossa on ennalta määriteltäviä tuotteita.
Taidat olla paljon.
Meat market toimii, sihteeriopisto oli aikoinaan paras f.uck etsintään.
Oli puhe parisuhteesta. Persettä kyllä saat, muttet sitä ihmistä.
Itse mietin välillä, että sopisiko toinen noista (valitsisin sovelluksen) minulle paremmin kuin tinder, kun en jaksa mitään lyhyitä säätöjä, vaan kaipaan loppuelämän kumppania. Minun ongelmani on se, että vaikka olen melko konservatiivinen ajatusmaailmaltani, en varsinaisesti ole oikein uskovainen. Lisäksi olen eronnut ja mulla on lapsia (enkä siis halua enempää lapsia, vaan kumppanin, jonka kanssa viettää loppuelämä yhdessä vielä lasten muutettua poiskin, eli ns. kahden varttuneemman vakava parisuhde). Kannatan kyllä sinänsä kristillisiä arvoja ja lapseni kuuluvat ev.lut.seurakuntaan (ihan vain, että olisivat valtavirtaa).
Että onko porukka siellä Valossa todella uskovaisia?
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin välillä, että sopisiko toinen noista (valitsisin sovelluksen) minulle paremmin kuin tinder, kun en jaksa mitään lyhyitä säätöjä, vaan kaipaan loppuelämän kumppania. Minun ongelmani on se, että vaikka olen melko konservatiivinen ajatusmaailmaltani, en varsinaisesti ole oikein uskovainen. Lisäksi olen eronnut ja mulla on lapsia (enkä siis halua enempää lapsia, vaan kumppanin, jonka kanssa viettää loppuelämä yhdessä vielä lasten muutettua poiskin, eli ns. kahden varttuneemman vakava parisuhde). Kannatan kyllä sinänsä kristillisiä arvoja ja lapseni kuuluvat ev.lut.seurakuntaan (ihan vain, että olisivat valtavirtaa).
Kuule, pistä verkot molempiin ja katsele. Tää haiskahtaa taas seuranhakuilmoitukselta vauvapalstalla.
Huomatkaa tämä: joka niukasti kylvää, se myös niukasti niittää, ja joka runsaasti kylvää, se myös runsaasti niittää.
Antakoon kukin, niinkuin hänen sydämensä vaatii, ei surkeillen eikä pakosta; sillä iloista antajaa Jumala rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, pistä verkot molempiin ja katsele. Tää haiskahtaa taas seuranhakuilmoitukselta vauvapalstalla.
Aika turha vaiva, jos kaikki siellä ovat jotain kunnon seurakuntahihhuleita, jotka paasaa, kuten tuo yksi kirjoittaja täällä. Ja joo, on pointti, että mitä enemmän eforttia laittaisi löytämiseen, sitä parempi todennäköisyys löytää, mutta Jumalalla ei kyllä ole mitään tekemistä sen kanssa. :D (viitaten siis kommenttiin 6). Ja ihan niin paljoa en sitä suhdetta kaipaa, että kovin paljoa jaksaisin kaiken maailman sovelluksiin naamaani laittaa kaikkien nähtäville. Eli jonkun yhden sovelluksen valitsisin ja olisin siellä vain mahdollisimman lyhyen aikaa, tarkoittaen siis sitä, että mahdollisimman ripeästi pitäisi kahlata tarjokkaat läpi, ja sitten löytyy tai ei, ja äkkiä pois.
ootko hieman tyhmä?