Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvänen aika tätä panikointia, ettäkö hoitajat väkisin kotoa töihin haettaisiin!

Vierailija
15.09.2022 |

En tiedä itkisinkö vai nauraisin, kun kollegat panikoivat siitä että heidät tullaan väkisin poliisien toimesta hakemaan kotoa töihin, vaikka olisivat irtisanoutuneet/irtisanoutuisivat.

Ei tulla!

Oikeasti. Ihan hirvittävää ja turhaa paniikin lietsomista ja mellakkamielialan nostamista.

LUKEKAA nyt ihan ajatuksella ITSE se lakialoite, älkääkä luottako vain pieniin irrotettuihin tekstinpätkiin ja teatraalisiin tiktok-videopätkiin aiheesta.

Mikä tahansa asia saadaan kyllä näyttämään ja kuulostamaan kauhealta, jos halutaan. Paniikkia laskee kummasti, kun lukee koko jutun ITSE ajatuksella.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nimenomaan tämä! Mikä joukkohysteria onkaan vallalla, aikuiset(?) ihmiset...

Vierailija
2/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen oppinut korona-ajan opetuksessa lukemaan ja etsimään tietoa uutisista ilman että panikoin heti yhden jutun luettua . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te hoitajat hyvin tienaatte, kun on varaa edes ajatella joukkoirtisanoutumisia. Itselläni ei olisi varaa tuollaista edes harkita. Ja ihan itse ne hoitajien puolesta neuvottelevat vetävät hoitajien arvostusta vessanpöntöstä alas tällä hetkellä. Joku kohtuus hoitajillakin pitää vaatimuksissa olla, kuten on muillakin palkansaajilla. Hoitajat, olette alinta kastia ikinä missään.

Vierailija
4/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa he ovat. Menetät omaisuutesi, jos vahinko tapahtuu.

Lisäksi, vartijoille on annettu käskeä tehtävä pitää huolen siitä, että teet duunisi. Jos laiminlyöt työtehtäviäsi, niin saat pamppua. Se on aivan selvää..

Vierailija
5/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen trolliketju tänään AP:lta :)

Vierailija
6/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellq jos sotilaat ja poliusitkin suostuisivat töihin vasta, kun heidän itse määrittelemiinsä palkankorotuksiin suostuttaisiin. Jotkut alat nyt ovat sellaisia, että on pakko tehdä työtä, jos siihen määrätään.

Vierailija
7/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tietyt tahot, joita en nyt nimeä, tykkää tahallaan lietsoa uhrimielialaa ja paniikkia. On ihan vtn rakentavaa ja johtaa pelkästään hyviin asioihin!

Vierailija
8/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatellq jos sotilaat ja poliusitkin suostuisivat töihin vasta, kun heidän itse määrittelemiinsä palkankorotuksiin suostuttaisiin. Jotkut alat nyt ovat sellaisia, että on pakko tehdä työtä, jos siihen määrätään.

Jep. Tää pitäs ymmärtää kun valitsee sitä koulutusta johon lähtee. Joku somevaikuttaja voi lakkoilla ihan vapaasti, ei ole kummempia velvoitteita. 

Hoitajalla on velvollisuuksia. Vitutus ei anna oikeutta jättää ihmisiä kuolemaan. Ei tän pitäs olla vaikeeta.

Vierailija
9/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan sekin jostain, jos itseään asiantuntijaksi mieltävän ammattiryhmän vahva tietolähde on Tik-Tok.

Vierailija
10/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te hoitajat hyvin tienaatte, kun on varaa edes ajatella joukkoirtisanoutumisia. Itselläni ei olisi varaa tuollaista edes harkita. Ja ihan itse ne hoitajien puolesta neuvottelevat vetävät hoitajien arvostusta vessanpöntöstä alas tällä hetkellä. Joku kohtuus hoitajillakin pitää vaatimuksissa olla, kuten on muillakin palkansaajilla. Hoitajat, olette alinta kastia ikinä missään.

Kiitos yleistyksestä. Ja siitä että pidät minua alimpaan kastiin kuuluvana. Tämä jos mikä piristää mieltä, hoidan onneksi silti läheisiäsi hyvin, ja olen kyllä tottunut siihen että omaisilta tulee kuraa niskaan, ei niinkään hoidettavilta itseltään.

Itse olen ihan tyytyväinen palkkaani enkä hingu palkankorotusta.

Ap, hoitaja itsekin siis

Vierailija
11/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehyn ja Superin räpätädit ovat saaneet osan amattiliittojensa jäsenistä lietsottua johonkin ihme joukkopsykoosiin, jossa ilmeisesti omien aivojen käyttö ja faktojen ymmärtämienn on jo täysin mahdotonta. Huudetaan vain kaikki pää punaisena ja vaaditaan vaikka mitä ja väitetään, että juuri meidän oikeuksia poljetaan. Todelisuudessa koulutukseensa nähden hyväpalkkaisille hoitajille tarjottiin todella suuria korotuksia, mutta kun sekään ei riittänyt, alkoivat uhkailla kaikkein heikko-osaisimpien henkeä, ja kun se estettiin, aloittivat vielä suuremman itkun oikeuksiensa mukapolkemisesta. Viimeinenkin maku mennyt tuosta porukasta. Itsekeskkeisiä, ahneita ja neuvottelukyvyttömiä räpättäjiä kaikki.

Vierailija
12/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nauraminen ole kiellettyä, potilaiden tappaminen teholle on!

Vierailija
13/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon kyseisen ammattiryhmän ajatuksen juoksusta, ikävä kyllä.

Vierailija
14/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tää pitäs ymmärtää kun valitsee sitä koulutusta johon lähtee. Joku somevaikuttaja voi lakkoilla ihan vapaasti, ei ole kummempia velvoitteita. 

Hoitajalla on velvollisuuksia. Vitutus ei anna oikeutta jättää ihmisiä kuolemaan. Ei tän pitäs olla vaikeeta.

Myös ammatti ylpeys ja inhimillisyys vaikuttaa että esim. remontointimies ei jätä taloa ilman lämmitystä talvipakkasilla vaan venyttää päivää ilman ylityökorvauksia että homma on hoidettu , saattaa tulla apuun keskellä yötäkin ilman extrakorvauksia.

Vierailija
15/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teretulemast hoitoalalle, töitä riittää enemmän kuin kerkiät tekemään, turha pienellä palkalla kärvistellä 🙂

Vierailija
16/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen kieltää

Vierailija
17/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättihän valtiokin vanhukset kuolemaan kun poisti rajoitukset

Vierailija
18/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytkösen konstit on kuin Putinilta ja propaganda samaa luokkaa

Vierailija
19/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen kieltää

Moraali, etiikka, ihmisyys, ja ai tosiaan, laki. 

Vtu mitä porukkaa...

Vierailija
20/32 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vitsi. Lähinnähän siinä pohditaan sitä, että miten tämä pakkolaki oikeasti näkyy arjessa. Miten ne ihmiset saadaan sinne töihin, jos ne ei sinne itse tule? Kun kerta on pakko tulla.